Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.01.19. 14:37 dyrtyho

Hétvégi plázajárás

A hétvégén már megint nem volt Post,és ez is a proci hütömnek köszönhetö,mert még csütörtök este gépezés közbe elkezdtem érezni egy fura szagot,elöször nem tudtam,hogy ez honnan jön,de aztán péntek este utána néztem egy kicsit,és kiderült,hogy a proci hütöm már nem hüti rendesen a procimat,igy az egész hétvégémet (na jó,nem az egészet,a szombat estémet azért) azzal töltöttem,hogy a procihoz való 7x7 cm hütöért rohangáljak.

Amikor szombat délelött felébredtem akkor abban reménykedtem,hogy még az Árkád Media Markt-jába hátha találok egyet délután,és akkor végre le lesz tudva a hétvégi rohangálás,hát nagyon nem igy volt,az Árkádba volt minden,csak pont nem az,ami az én gépembe passzolna.Elkeseredésembe elmentem még a Tescoba is,hááátha talán ott,de ott meg kijelentették,hogy ök ilyet nem árulnak,ilyet csak számitógéppel foglalkozó boltban lehet találni.Szombat estére elegem is lett a keresgélésböl,aztán még aznap este elmentem a Syma Csarnokhoz,hogy találkozzak a barátnömmel (ö képes volt elmenni a Jackson Tribute Koncert Showra,ami mint tegnap kiderült,hatalmas nagy csalódást okozott a Budapestieknek,nem mintha én nemtem el volna,ha nem lett rá volna pénzem,de én akkor se a koncert miatt mentem volna,hanem a buli miatt) ö még aznap este hazament a még koncert után úgy 2-3órával,engem pedig hál istennek haza hozott az egyik King Of Pop-os club vezetö,mert kiderült,hogy ök is erre laknak (A koncert után volt egy kisebb "after party" az aréna mekijénél)

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége michael jackson tél show pihenés fanclub 2010 számitógép king of pop mj


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr381684720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása