Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.05.23. 03:17 dyrtyho

Megasztár Klubkoncert a Jam Pubban

Tegnap este életemben először, és természetesen végre valahára eljutottam a Megasztár Klubkoncertjére ami a Jam Pubban volt, bár az igazat megvallva amikor tegnap délután megtudtam, hogy Kullai Timi nem lesz ott a Jam Pubban akkor egy kicsit elment a kedvem az egésztől, de aztán egy kicsivel később megláttam Nagy Adrienn Hivatalos Facebook oldalán, hogy ő mennyire készül az esti klubkoncertre már egy kicsit több kedvem volt a klubkoncerthez, de még mindig nem tudtam eldönteni, hogy elmenjek-e este vagy se, és ha elmegyek akkor inkább az Instantba menjek a Random Tripre, vagy pedig a Jam Pubba a Megasztár Klubkoncertre, de aztán végül is olyan 20óra 45perc magasságában elszántam magam, és gyorsan elkezdtem készülődni, hamar elkészültem, felöltöztem, és végül elindultam.

A busz megállóba egy kicsit várnom kellet a 276E buszra, mert köztudott, hogy éjszaka már ritkábban járnak a buszok mint napközben, de az a furcsa, hogy miközben várakoztam a buszra, arra lettem figyelmes, hogy egy részeg fazon dülöngél a rendőrség előtt, majd amikor elakar menni annak a környékéről, akkor a rendőrök utána szóltak, majd mikor látták, hogy nem figyel rájuk, akkor utána mennek, és vissza viszik a rendőrösre, ez a jelenet elég hamar lezajlott, majd szerencsére aztán jött a 276E busz amivel úgy viszonylag hamar leértem az Örs Vezér Terére, onnan meg már csak metroval kellet eljutnom a Moszkva Tér, akarom mondani Szél Kálmán Térre (akárhogy is nézzük, hiába lett átnevezve Szél Kálmán Térre a Moszkva Tér, nekem mindig is Moszkva Tér marad, már csak a film miatt is)

A metron utazva még úgy reménykedtem abban, hogy ha oda érek akkor még 1 teljes órám marad, hogy bulizhassak a Megasztárosokkal (mivel állítólag a Megasztár Klubkoncertek 23:00óráig tartanak) de amikor oda értem a Jam Pubba, és csak olyan 22:30ig tartott a koncert akkor nagyon elkeseredtem, hogy így ennyire elkéstem, és ezek szerint akkor csak félórára tudtam lejutni a klubkoncertre.

A koncert legvégén aztán Nagy Kristóf "Bozont" felhívott a színpadra, hogy együtt énekelhessem el velük a Megasztár 6 hivatalos Csillagdalát (Csillagdal - Másképp Kell) akkor minden bánatom elszállt.Amikor a koncert véget ért akkor egy kicsit eltűntek a Megasztárosok, de egy olyan 10-15perc múlva aztán ott voltak a Jam Pub előtt, és bárki oda mehetett hozzájuk közös képért, meg autogramért, természetesen én is oda mentem hozzájuk, úgy hogy lett is közös képem Nagy Adrival, Nagy Kristóf "Bozont"-tal, és még Talán Attilával is, és mivel annyira jó volt a hangulat, még nem igazán akartam eljönni a Jam Pubból, hiszen én nem azért mentem le, hogy csak a klubkoncertet élvezzem, meg az utána lévő fotozkodást, és az autogram osztást, ha már 1x ott vagyok akkor még egy picit ott maradtam a Jam Pubban, és így szerencsére még Farkas Jenser Balázssal is tudtam készíteni egy közös képet, mert ő valami miatt nem volt ott a Jam Pub előtt. 

Olyan 23:30 környékén jöttem el a Jam Pubból, így még szerencsére eltudtam érni a 23:35-ös 6-os villamost amivel aztán pont úgy értem ki a Blahára, hogy igaz hogy futva, de még sikerült felszállnom az első éjszakai 908 buszra, amivel 00:15-re itthon is voltam, csak még hazáig sprinteltem a nagy vihar miatt.

Végül is ez a Jam Pubbos Megasztár Klubkoncert megérte azt a fránya 2000 Ft-os belépőjegy árát, igaz hogy csak fél órát tudtam együtt bulizni a Megasztárosokkal, de viszont a koncert legvégén még a színpadon is együtt énekelhettem velük a Csillagdalt, úgy hogy nem bántam meg, hogy aztán nagy nehezen csak elmentem erre az utolsó klubkoncertre :)

Szólj hozzá!

Címkék: budapest tavasz bkv koncert metro 2012 pihenés moszkva tér hétköznap jam pub nagy adrienn megasztár 6 klubkoncert farkas jenser balázs talán attila nagy kristóf bozont szél kálmán tér megasztár klubkoncert


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr224532955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása