Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.04.14. 13:27 dyrtyho

Titanic100

100éve (1912. Április. 15-én hajnalban) történt a híres luxushajó katasztrófa, a Titanic elsüllyedése. Valahogy eddig úgy nem igazán érdekelt a Titanic luxus hajó története, hála James Cameron Titanic c. filmjének, ami nem is inkább a hajóra hegyezi ki a történetet, hanem egy fiatal szerelmes páréra, és így emiatt valahogy nem érdekelt a híres luxus hajó elsüllyedése, de minek után kedd hajnalba láttam a National Geographic Channelen a Titanic és James Cameron c. dokumentum filmet egy kicsit jobban kezdett el érdekelni a Titanic története, mert ott már egy teljesen más szemszögből láttam a dolgokat, mint James Cameros filmjében, pl az is kiderült a dokumentumfilmből, hogy James Cameron csak azért forgatta le a filmet, hogy ő maga egy kicsit közelebbről is megvizsgálhassa az elsüllyedt luxushajót.

A James Cameronos dokumentum filmet látva annyira ráfüggtem a Titanic történetére, hogy szerda délután még Bob Ballard : Mentsük meg a Titanicot c. dokumentum filmet is megnéztem, amiből jóval többet tudtam meg a hajó egész történetéről, mint a James Cameronos dokumentfilmből, csütörtök délután még megnéztem a Titanic : Az Ügy Lezárva c. dokumentum filmet is, abból viszont csak 1-2 fontosabb dolgot tudtam meg. Szóval hogy ha választanom kellene a három ismeretterjesztő film közül, akkor azt mondanám, hogy a Bob Ballard : Mentsük meg a Titanicot c. ismeretterjesztő filmből tudtam meg a legtöbbet a hajóról.

Tegnap délután végre valahára megvettem a National Geographic Magazin ehavi számát, amiben exkluzív fotók és cikkek találhatóak a 100 éve elsüllyedt Titanicról. Még úgy nem volt időm részletesen elolvasni a cikkeket, csak gyorsan átfutottam, de még így is meg kell hagyni, hogy érdekesek a cikkek, a képekről nem is beszélve

Lehet, hogy most amit írni fogok egy kicsit morbidnak fog hangzani, de az indexet olvasva, annak idején én is szívesen utaztam volna a Titanicon, még ha így is végződött az útja, mert akkor legalább stílusosan haltam volna meg...habár lehet hogy az egyik ősöm pont utazott is rajta, de ezt már sose fogom megtudni. Remélem, hogy a Titanic imádás nem csak addig fog tartani amíg ekkora híre van a médiába most így a 100 évfordulója miatt.

Szólj hozzá!

Címkék: tavasz katasztrófa évforduló national geographic 2012 titanic hajó megemlékezés england luxushajó southampton titanic100 rms rms titanic white star line


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr604426386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása