Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.01.25. 16:54 dyrtyho

Január 25.

Elegem van már abból, hogy sokak szerint kövér vagyok és hogy ő szerintük egyáltalán nem látszik az,hogy gyúrok.Szóval tisztázzuk a dolgokat,először is nem vagyok kövér, mert már 1éve és 1 hónapja járok edzeni az egyik budapesti edzőterembe....viszont tény hogy van egy kis hasam, de annak mostantól kezdve vége, mert a mai naptól fogva mindennap fogok csinálni 40 hasprést és 40 felülést, szóval úgy tervezem, hogy nyárra már kockahasam lesz (Remélem sikerül addigra ki kockásítani

Másodszor is pedig az hogy állítólag egyáltalán nem látszik, az hogy én járok gyúrni, az nem azt jelenti hogy csak itthon ülök, és egyáltalán nem edzek heti 2x alkalommal, mert igenis, hogy edzek, csak maximum nem vagyok annyira kigyúrva mint pl egy testépítő.Viszont már sokkal jobb formába vagyok, mint mielőtt elkezdtem volna az edzést,és már azért az is jócskán látszik, hogy a két karom egyre jobban izmosodik, és sokkal is vállasabb vagyok.

Amúgy meg idén érettségizek, és a továbbtanulásomat tekintve két főiskolába is szeretnék jelentkezni, az egyik suli ahová szeretnék jelentkezni az Kodolányi János Főiskola, ahol Média és Kommunikációt tanulnék, de ha oda nem vesznek fel, akkor a másik suli ahová még szeretnék bekerülni,az a Rendőrtiszti Főiskola, csak ott meg ugye van fizikai állóképességi vizsgai is, és oda már a múlthét óta elkezdtem keményebben edzeni, hogy majd bírjam valahogy a Fizikai Állóképességi Vizsgát, mert ahogy hallom, oda fel kell kötni a gatyát.

Úgy hogy ez a 2012 év egy kicsit másabb lesz mint az eddigiek.....

Szólj hozzá!

Címkék: budapest edzés tél felülés 2012 pihenés gyúrás hétköznap kockahas hasprés munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr303775313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása