Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.09.11. 23:30 dyrtyho

Drift and Gymkhana OB zárófutam

Mostanában egy kicsit el vagyok maradva a bejegyzésekkel,de ez köszönhető egy részt annak is,hogy az idei nyáron kb 2x újra húzva a gépem,másrészt pedig annak is köszönhető,hogy ugye bár elkezdődött az iskola,és jelenleg ez az utolsó évem,úgy hogy bele kell húznom,hogy jövőre tovább tanulhassak majd valamelyik főiskolán,szóval nem könnyű az utolsó év,de megpróbálok a blogommal is foglalkozni.....valahogy majd csak menni fog

Szóval pénteken megbeszéltem Zsófival,hogy ma kimegyünk a Tököli Reptér mert ma ugye Drift & Gymkhana OB Zárófutam van a tököli reptéren.Először azt hittem,hogy a Boráros térről induló hévvel el lehet jutni a Tököli Reptérig....hát mint kiderült nagyon,de nagyon rosszul hittem,mert a Borárosról csak a Vágóhídig lehet eljutni,és csak onnan megy ki a Hév a Tököli Reptérre,szóval végül sikerült megbeszélnünk,hogy a vágóhídi villamos megállóba találkozunk fél2kor,de én meg ma hajnalba megírtam neki,hogy nem valószínű,hogy fél2re kiérek a Vágóhídra (a legelején úgy beszéltük meg,hogy a Borároson fél2kor talizunk...)

Mire én délkörül felkeltem ő már levélbe megírta hogy rám bízza a tali időpontját és majd csörgessem meg ha már felkeltem....és vissza írtam neki,hogy fent vagyok,de ő meg nem tudott elérni mobilon (mivel a mobiltelefonomat az ágyam mellet hagytam..) a következő üzenetben az állt,hogy kérte,hogy hívjam vissza,én meg csak fél3kor hívtam vissza,és így végre valahára megbeszéltük,hogy fél4kor talizunk a vágóhídi villamos megállóba.

Nagy nehezen pár perces késéssel sikeresen oda értem fél4re a Vágóhídra,ő egy pár perc múlva már ott is volt a villamosnál,szóval szerencsére egyinkünk se késett el,viszont a hév csak olyan 16:05kor indult Tökölre,úgy hogy előtte volt egy kis időnk.A hévvel elég sokáig utaztunk,és amikor jött a kalauz (szerencsére egy egész kedves nő volt a kaller) akkor közölte velünk,hogy ez kapásból 6000ft bírság,mi megy ugye nem tudtuk,hogy mégis miért mire,és akkor közölte velünk,hogy a héven nem lehet alkoholt fogyasztani,de hát mi ezt nem tudhattuk,de jó fej volt,mert elnézte nekünk ezt a dolgot.

Durván olyan 16:50 környékén értünk ki a Tököli hévmegállóba,persze még mindig nem voltunk a reptéren,és már csak azt kellet kiderítenünk,hogy merre is van a Repülőtér,és az egyik jó fej fazon a megállóba közölte is velünk,hogy még busszal is kell egy pár megállót menni,és nagy mázlinkra pont akkor jött a busz amikor az öreg megmondta,hogy merre is kell mennünk vele.

Megköszöntük a bácsika segítségét és futottunk a busz után,még szerencsére pont elértük,még a biztonság kedvéért a busz sofőrt is megkérdeztük,hogy mégis merre van a Repülőtér,ő meg kézségesen segített is nekünk,még át kellet szállnunk egy másik buszra is.

Szóval kis túrába került mire nagy nehezen kiértünk a reptérre,ráadásul még ott is kellet gyalogolni egy pöppet mire megláttunk valamiféle tuningolt gépezetet,de az az eddigi utazáshoz képest semmi volt,és még az árát is megérte a rendezvény,igaz hogy már csak az utolsó másfél órára értünk oda,de legalább még láttunk egy kis driftet,meg egy két tuningolt vasat,amiért meg kell hagyni,hogy elég rendesen megszenvedtünk 
 

Szóval legközelebb jobban meg kell szervezni az ilyesmit....ettől eltekintve nagyon adta ez a mai nap,és ide legalább visz busz,nem úgy mint a Hungaroringre

Részlet a mai napból...egyszerűen imádom Puci SS Camaroját :))

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video hétvége youtube utazás drift tömegközlekedés hév élménybeszámoló pihenés 2011 tököl volán busz gymkhana tököli repülőtér


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr333219774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása