Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.05.12. 15:29 dyrtyho

Szerdaesti-Sugármozizás

Tegnap este a Sugár Cinemas moziba megnéztem Halálos Iramba - Ötödik Sebesség cimü filmet,de mivel se erőm,se energiám nem volt elmenni egy moziért a belvárosba,ezért úgy döntöttem,hogy a Halálos Iramba 5. részét inkább a Sugár Cinemas moziba nézem meg (Eredetileg úgy volt,hogy a barátnőmmel Zöld Pardonba megyünk megünnepelni az egyik barátnőjének a születésnapját,de kedden amikor felhívtam,akkor tudtam meg,hogy a barátnői csajt estet akarnak tartani,és egyik csajnak sem lesz ott a pasija).

A 21.15 vetítésre mentem el,és itthonról olyan 21:40 fele indultam el,a busz megállóba szerencsére nem kellet túl sokat várnom,mert olyan 21:54 fele jött egy 44-es és egy 276E busz,még kicsit vacilláltam is rajta,hogy a két busz közül melyikkel menjek,de aztán rájöttem,hogy a 276E busz már csak 1 megállóba fog megállni az Örs Vezér Teréig,úgy hogy inkább azzal mentem el az Örsre,ami meg kell hagyni,hogy elég gyorsan leszaladt az Örs Vezér Terére.

Negyed10 előtt 10 perccel már az Örsön is voltam,percek alatt beértem a Sugárba,elég hamar fel is értem a 3. szintre ahol a Mozi is található,ott megvettem a jegyemet a filmre,meg még pluszba vettem egy 1L citromos Ice Teát a büfébe,és irány a mozi terem előtti várakozó,de amint oda értem,már el is kezdték be engedni az embereket a mozi terembe.A vetítőterembe az L sor 14. székére szólt a jegyem,az a hely felért egy V.I.P páhollyal.

Dyrtyho: IMG20110511 006

Fél10 előtt pár perccel aztán végre elkezdődött a film.A Film ugyan ott folytatódott ahol az előző része abba maradt,és meg kell hagyni,hogy a Halálos Iramba 5. része iszonyat jó lett,és én valahogy úgy vagyok a Halálos Iramba részekkel,hogy eddig az első kettöt,és a negyedik részt láttam csak,a 3. része azért is marad ki az életemből,mert szerintem a Tokió Hajsza nem passzol az első két részhez mint folytatás,de a 4. és most ez az 5. rész nagyon bejött,főleg hogy ebbe a részbe The Rock is szerepet kapott,és meg kell hagyni ahhoz képest,hogy a WWE Raw - A Nyers Erőnek köszönhetően megutáltam mint pankrátort,ebbe a filmbe egész jól alakítja a szerepét.Viszont az az igazság,hogy a hosszabb éjszakai autós versenyzéseket hiányoltam a filmből,de ezt az űrt szerencsére pótolja a film állandó pörgése,a többször elhangzó vicces párbeszédek/jelenetek és lövöldözések,és a néha fel tűnő fullos-dögös csajok.

Már nagyon várom a Halálos Iram 6. részét,amiben ha minden igaz,akkor két már-már feledésbe merülő karakter is felfog tűnni,de addig még szerintem még 1x elmegyek megnézni ezt az igazi pörgös akciófilmet :)

Halálos Iramban - Ötödik sebesség (Szinkronos Előzetes)

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video tavasz mozi youtube busz fáradtság tömegközlekedés 2011 hétköznap munkanapok sugár üzletközpont


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr112897317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása