Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.09.25. 14:38 dyrtyho

Rock The Boat,Babe

A tegnapi nap kissé fáradtan értem haza a suliból,de még az A38-as koncert előtt szerettem volna aludni 1 vagy 2órát (Később abból aztán csak másfél óra lett) Viszont elméletileg úgy terveztem a délutánomat,hogy először is pakolok fel zenéket a hordozható zenelejátszómra,majd utána egy kicsit ledölök pihenni,hogy azért még se hulla fáradtan menjek el koncertezni.

Délután háromtól egészen ötig próbálkoztam a zene felrakással,de aztán feladtam,úgy hogy inkább ledőltem pihenni egyet.Fél7 fele keltem fel a szundikálásból,még megkajáltam,plusz ittam egy kávét,majd felöltöztem a jobbik utcai ruhámba.Fél8körül indultam el itthonról.Igaz elég sokat kelett várni az itteni buszmegállóba,hogy végre valahára jöjjön valami busz.

De aztán a metróval,és a villamossal már nem voltak gondok.Negyed-kilenckor már az A38on voltam,már csak meg kellett vennem a belépőmet a koncertre,és már élvezhettem is a rock'n'roll-t.az Anna & The Barbies előtt még két zenekar volt,úgy hogy addig volt egy kis időm egysmásra.

Dyrtyho: 100 6235

Az a poén az egészbe,hogy az alatt az idő alatt,amig még Anna and the Barbies elötti zenekarok koncertjei alatt elöször majdnem elhagytam a Nokia 5800 telefonomnak az érintő ceruzáját (azt a bár pultnál ejtettem le a földre,de aztán azért vissza mentem,és szerencsére még ott volt) aztán meg a ruhatár kulcsát hagytam el,de aztán azt már nem találtam sehol.

Az Anna and The Barbies koncert 40'percel később kezdödött amint ahogy be volt harangozva (A hivatalos programba 22:20kor kezdödött volna az Anna and The Barbies,de csak 23:00 után 1-2percel léptek a szinpadra) De végűlis ez a kis baki megbocsájtható Annáéknak,főleg hogy egy isszonyatosan jóféle koncertett adtak.Leginkább az új albumról adtak elő számokat.Anna a koncert alatt legalább 3x-4x átöltözött (Anna olyan ruha költeményekbe pompázott a koncertek alatt,hogy majdnem eldobtam az agyamat....)

Dyrtyho: Anna & the Barbies & A38 - 2010.Szeptember.24

Dyrtyho: Anna & the Barbies & A38 - 2010.Szeptember.24

Ráadásul az egyik számban még egy vendég énekesnő is tisztetét tette.A koncert vége felé aztán már inkább régebbi és ismertebb számokat is játszottak,sőt a visszánál még az egyik nagy kedvencemet is előadták ami a Nyuszika cimet viseli.

Az Anna & The Barbies koncert után aztán oda mentem a ruhatárhoz,hogy szóljak,hogy elhagytam a ruhatáros billétámat.Viszont a ruhatáros csaj megnyugtatott,és mondta,hogy valaki megtalálta,és leadta,de így inkább már kivettem a pulóveremet a ruhatárból,és abba voltam egész végig.

Annáék koncertje után nem kelett sokat várni,hogy elkezdödjön a Beat Dis koncertje is,persze előtte még vettem egy 0,3l szódát,ami furcsa kivételes mód,ingyen volt,én akartam is fizetni érte,a pultos forma azt mondta,hogy nem kell,és hogy ma este ingyen van szóda.Miután ingyen kaptam a kis 0,3l szódámat,egyből mentem a színpad legelső sorába.A Beat Dis pont a kedvenc számommal nyitottak,ami a Rap,Revü,Rómeó cimü filmben is szerepelt az egyik legkiválóbb jelenetben

Szerintem élőben még durvábban jött át,mint hittem,csak kár hogy röviditett verzióba adták elő,de a lényeg,a lényeg hogy isszonyatosan nagyot lehetett rá zúzdázni.A koncerten felváltva követték egymást a lassubb-gyorsabb számot.Szinte az összes számukat végig ordibáltam,és persze nagyokat tomboltam is rájuk.

Dyrtyho: Beat Dis & A38 - 2010.Szeptember.24

Csigó Tamás aki mellesleg a Beat Dis frontembere úgy rohangált és pattogot ide-oda koncert közbe,sőt az egyik hangfalra még fel is állt és úgy nyomatta a dalszövegeket,nagy arc 

Amikor a közönség vissza hívta őket a színpadra,akkor először eljátszották a Humanoid c. számukat,meg egy újabb és frisebb számot (ami majd csak a 2011es albumukon lesz rajta)Dyrtyho: Beat Dis & A38 - 2010.Szeptember.24

A Beat Dis koncert végén aztán elkezdödött az after parti féleség,meg persze a hangszerek elpakolása,én egy kicsit még lofrálgattam a hajón le-fől,aztán egy kis idő múlva Anna lejött a backstageből a megmaradt közönség közé,és 1-2 ismerős arcal elkezdett dumálni,én még puszit is kaptam tőle,aztán gyorsan visszament a backstage,majd megint lejött közénk,és hozott backstages karszalagot,persze nekem már nem jutott,de ettől függetlenül én is hátra mehettem a backstagbe.

Judie Jay egyből megörült nekem a backstagebe,és mondta is hogy annyira jólesett neki,hogy mi ott az első sorba állok adjuk neki az erőt és tombolunk a zenére,és még és még akarjuk a zenéjüket.Amíg mi egy páran már ott voltunk a backstagebe,Anna csak egy pár percel jött utánunk később.Egész jól eldumálgattam vele,még a Hernádi Dávid szendvicséből is kajálhattam,viszont a szendvics felét oda kellett adnom egy másik arcnak.

Anna még a Gyáva Forradalmár album bóritoját is alá dedikálta (már amennyire tudta) Aztán azt mondta,hogy felviszi 1-2 technikai cuccot az emeletre,de még visszajön. Amíg vártam addig egy kicsit dumálgattam Judie Jay-ékkel mindenféléről.Később Judienak valami fontos beszélni valója akadt egy csajjal.Közbe előkaptam a gépemet és megnéztem a képeket amiket a koncertek alatt lőttem,és a homályos,vagy bemozdultakat pedig töröltem a gépből.Olyan fél5ig vártam Annára,de ezek szerint hátul lelépett az együttesével együtt.

Háromnegyed5 fele aztán Judie Jay-ékkel és a Beat Dis 1-2 tagjával leléptünk a hajóról,meg amúgy is vége volt már after bulinak,és már csak páran maradtak a backstagebe.Még megvártam amig Judie-nak jött egy minitaxi,és utána felmentem az éjszakai busz megállóba,szerencsére pont jött is az utolsó éjszakai 906os busz.A Blahán pedig átszálltam a 907es buszra.

Aztán az Örsön már egy hév pótló jött,és a busz hátuljába pont összefutottam 1-2 volt Neumannos diákkal,el is beszélgettem velük egy darabig amig le nem szálltam a Mátyásföld Repülőtéri megállónál.Hajnali 05.10re értem haza,amit persze nem bánok,hissz iszonyúan jól éreztem magam a koncertek alatt

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video hétvége rock koncert busz fáradtság ősz a38 élménybeszámoló backstage 2010 hétköznap pásztor anna anna and the barbies munkanapok beatdis állóhajó a38 állóhajó


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr852322378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása