Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.07.10. 22:29 dyrtyho

Kellemes Júliusi Szombati Nap Az Egri Strandon....

Reggel kissé elaludtam,mert eredetileg fél7 körül keltem volna fel,de igy csak 7:06kor tudtam felébredni.A reggeli mosakodásom a vártnál kissé gyorsabb volt,utána még gyorsan be kentem magamat napvédő krémmel,és már kezdhetem is felöltözni.Már épp elindultam,amikor észre vettem,hogy M-től már két nem fogadott hivásom is volt,utána nem sokkal megint felhivott,de akkor már fel tudtam venni a telefont,és kiderült,hogy ők is egy kicsit elaludtak és igy háromnegyed8 helyett csak olyan 8ra érnek oda a Népstadioni Volánbusz pályaudvarra.

Időközben pedig észre vettem,hogy a napszemüvegem nincs sehol,se a nyakamba,se a táskámba,na igy vissza sprintem az utcánkba,hogy hátha ott esett le a földre,és tényleg ott is volt,igy szerencsére a napszemüvegem meglett,ezek után pedig rohanhattam vissza a busz megállóba,hogy legalább elérjem a következő buszt.

Olyan 8 óra elött 4percel már ott is voltam a Népstadionoknál,viszont M-k még mindig nem voltak sehol,nyolc óra körül megint felhivtak,és közölték velem,hogy nézzem már meg,hogy honnan megy az Egri Expressz Busz,és ha megvan,akkor álljak be az első sorba,és a buszon pedig foglaljak nekik ülöhelyet,na ez se ment valami könnyedén,mert amikor végre valahára beállt a busz,akkor mondta a busz soför,hogy két 08:15 Expressz busz meg Egerbe,az egyik a 4es állásról,a másik meg a 2esről.

Mire aztán M-k nagy nehezen 8-9 perces késéssel megérkeztek a busz állomásra,addigra én már a másik Expressz busznál álltam sorba.Közbe kiderült,hogy M má meg a kis tavaszi kabátját hagyta el valahol,hogy hol azt nem tudja,mert valaki elvonta a figyelmét.Ez azért kissé durva mert én (majdnem !!!!) a napszemüvegemet hagytam el,M pedig a kis fekete vékony kabátját.

Az egri Expressz busz aztán elég hamar leszaladt Egerbe,miközbe utaztunk addig M-el tudtunk egy kis zenét hallgatni a zene lejátszóinkról (még szerencse,hogy hajnalba gyorsan újra formáztam az mp4-mp5 lejátszomat,majd raktam rájuk újabb zenéket).Olyan háromnegyed tizre már Egerben is voltunk.

A strand előtt még elmentünk 1-2 helyre,az egyik utcában még frissen készitett kürtöskalácsot is vettünk,és hozzá képest a pesten kapható kürtöskalács a nyomába se ér az egrinek,akkor még elmentünk péksüteményekért is,és még a strandtól nem messze levő abc boltba is bementünk pár dologért.Ezek után már végre valahára a strand felé vettük az irányt.

A strand bejáratánál a belépővel együtt mindenki kapott ilyen sárga vizálló karszalagot (a sárga vizálló karszaggal ki lehet menni a strand területéről,és vissza is lehet menni vele) Amikor aztán már bent voltunk a strandon akkor egyszerüen elállt a lélegzetem,mert még soha nem láttam ilyen szépen megtervezett és modern strandot.

Dyrtyho: Fénykép0682

A strandon még el kelett mennünk átöltözni,de az már hamar ment,és miután már mindenki átöltözött utána elkezdtünk keresni egy helyett ahová le lehet pakolni.Végül az egyik árnyékos fa alá lepakoltuk a cuccainkat,még elrendezkedtünk és mehettünk is a vizbe.

A strandon valami isszonyat jó volt,még soha életemben nem éreztem ilyen jól magamat egy strandon,szinte egésznap csak a vizben voltam.Két medencét is kitudtam próbálni,kipróbáltam a termál vizes medencét,és a gyerek medencét is,ahol kétféle gyerek csúszda is volt,az egyik az ilyen spirálós volt,a másik pedig csak egy ilyen egyszerü féle volt.

Egészen olyan délután fél6ig ott voltunk a strandon,és miután végre mindenki kijött a vizből elkezdhettünk elpakolni,és átöltözni.Kifelé menet a strandról még csináltunk 1-2 képet,és mind ezek után már kifelé vettük az irányt.Még a busz indulása elött elmentünk az egyik egri McDonaldsba enni ilyen új csokis fagylaltot.

Szerencsére még elértük a 18:44 Volán buszt,ami gyöngyösön átjött Budapestre.Meg kell hagyni,ez egy igazi vérbeli,nyári,strandos csodálatos nap volt a számomra.Én olyan 21:00 - 22:00 között értem haza.Igaz egy kicsit leégett a vállam,pedig a strandon még be is kentem magamat,de hát istennem,ez a strandolással együtt jár.

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége utazás busz eger fáradtság reggel nyár strand pihenés ébredés 2010


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr642143626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása