Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.06.20. 20:10 dyrtyho

Kicsit Szédülös Egy Szombat Este

A tegnap estém elég furcsán indult,mert tegnap délután még úgy volt,hogy a The Meeting partyra megyek az este,aztán olyan fél7-7 felé felhivott az unokatesóm,hogy nem lenne-e kedvem vele meg egy pár barátjával elmenni a Dürer kertes 4. Offline Music Fesztiválra,mert oda a belépő csak egy ezres,amúgy ő szivessen menne a The Meeting partyra is,csak őt erre a bulira már elcsábitották,igy úgy döntöttem,hogy inkább elmegyek az uncsi tesómmal meg a haverjaival az Offline Music Fesztiválra.

Megbeszéltük,hogy fél10kor talizunk a Hösök Terén a Kisföldalattinál,abból a fél10ből lett háromnegyed10.Utána egy kicsit várnunk kelett két haverjára,akiket még a diákmunkája alatt ismert meg.Egy kis idő múlva megis érkezett az unokatesóm két haverja,nem tudom,nekem az egyikük valahogy nem igazán volt túl szimpatikus (talán amiatt,mert kicsit olyan punk beütése volt)

Dyrtyho: Múzeumok Éjszakája A Kisföldalatti Hősök Tere Megállójánál

Még mielött bementünk volna a Dürerbe,elötte még elmentünk alkoholt venni,hogy egy kicsit bealapozzuk a szombat estét,igen ám,de piával úgye nem engednek be egyik szórakozóhelyre se,igy amig pia volt nállunk,addig kénytelenek voltunk a Dürer kert meletti parkba piálni.Én hál istennek' nem vittem túlzásba a piálást,és ez köszönhető a szédülésnek amit a piálás váltott ki.Ez viszont nem mondható el a társaság egyik tagjáról,mert ő viszont kicsit túlzásba vitte,vagyis hát csak annyira vitte túlzásba,hogy a piálás végén már úgy kelett támogatva bekisérni a Dürerbe,meg segiteni neki,és igy szegény nem is tudta élvezni az este hátra levő részét.

A szédülésem elég hamar elmúlt,mert bent a Dürerbe vettem két pogácsát,ami úgy egész jól felszivta a bennem levő alkoholt.Amig az egyik haverom vigyázott a társaságunk egyik szétesett tagjára,addig én egy kicsit össze szedtem magam,és megpróbáltam élvezni a a koncert hátra levő részét.

Mire vissza mentem arra a helyre,ahol a haveromat hagytam,meg a társaság egyik tagját,addigra már nem voltak ott,később kiderült már rég haza mentek taxival.Igy én vissza menhettem a szinpadhoz élvezni a Killakikitt koncertjét.Úgy hajnali 3ig tartott a koncert,utána egy órácskát még lébecoltam a szinpad környékén,közben pedig egy-két mc-vel még pacseeztam is.

Olyan Hajnali 4óra fele úgy gondoltam,hogy egy kicsit leülök az egyik hinta ágyba,de aztán össze találkoztam egy régi vérbeli dj haverommal a Vinyl Warriorz egyik oszlopos tagjával QCee-val és a bandájával,még Dugó is ott volt,igaz ő már eléggé kész volt.Egészen olyan fél5-háromnegyed5ig dumáltunk.Szinte már kiakartak dobni minket a Dürerből,kicsit később aztán oda jött a Portás "Boss" is és neki köszönhetően egy kicsit még tudtunk dumálni.

Aztán olyan háromnegyed5 után nem sokkal befejeztük a beszélgetést,és elindultunk a kijárat felé,a két dj haverom még elment a mosdoba,viszont akikkel voltak,azok már kint vártak rájuk.Amikor kiléptem a kapun akkor már egy csomoan vártak valakikre,az egyik várakozó arc ilyet szólt nekem

- "Na téged dobtak ki utoljára mi ? Vald be öszintén,hogy elbújtál valahová !"

Én meg vissza szóltam neki,hogy engem aztán nem dobtak ki,én csupán csak arcokkal voltam.Aztán utánnam nem sokkal kijött a helyről a hires Dj KoolKasko,furcsa mód vele is letudtam pacseezni.Egy kicsit még várni kelett Q-CEEra és Dugóra,de aztán nagy nehezen kijöttek ök is,egy kicsit még dumáltam velük,aztán pedig elköszöntem tölük.Aztán pedig amikor hátra néztem,akkor vettem észre,hogy mögöttem a nagy SAIID jön,vele egy kicsit még hülyülni is tudtam,kiderült,hogy ö kocsi helyett biciklivel jött,meg is jegyeztem hangosan hogy ez aztán a "turnébusz",meg hogy micsoda KNIGHT RIDER biciklije van,ezen ő csak nevetett,majd végül töle is elköszöntem,és nagy nehezen végre elindutlam haza felé.Olyan 05:30-06:00 felé értem haza.Úgy hogy meg kell hagyni,hogy jó kis szombat este van a hátam mögött....

Mellesleg az igazat megvalva egyrészt örülök annak hogy Q-Cee haveromnak olyan társasága van akikhez tök lazán oda lehet csapódni egy ilyen partin,másrészt pedig annak is örülök,hogy a The Meeting party helyett inkább az OFFLINE MUSIC FESZTIVÁLt választottam :)))

Szólj hozzá!

Címkék: budapest hétvége bkv koncert metro nyár rap pihenés offline 2010 dürer kert


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr12096334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása