Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.05.28. 23:45 dyrtyho

New Yorkeres Hajsza Egy Börkabátért

Reggel úgy egész jól feltudtam kelni,csak hát jó szokásomhoz hiven,mint mindig,igy ma is csak az indulással volt a gond,sikerült is 25' percet késnem az első info gyakorlati óráról,aztán úgy a többi 7 óra elég hamar elszaladt,amikor viszont vége lett az angol project órának,akkor az osztályból 3an elmentünk kockulni az ECDL terembe,ahol persze már a matektanár,és a többiek már nagyba kockultak a Counter Strike 1.6-al.Én úgy 14:40-től úgy egészen 16:30ig kockultam a srácokkal.Fél5kor úgy határoztam,hogy elindulok haza,mikor haza értem,akkor már aggódtak értem,hogy hol voltam ennyi ideig,meg hogy miért nem vettem fel a telefont (én persze elmondtam,hogy korábban végeztem,mint általában,aztán meg a többiekel kockultam egy kicsit).

Miután haza értem,egy kicsit kifujtam magam,meg vettem egy hütöfürdöt is,mert ma egy kicsit melegebb volt a keleténél.A kis pihenésem után anyummal egyből elmentem az Árkádos New Yorkerbe venni egy börkabátot,amit már olyan régóta szeretnék megkapni,nagy csalódásomra már csak S-es,és M-s méretben volt a kabát,igy kénytelen voltam anyámmal elmenni egészen a Westendbe ahol szintén van New Yorker,meglepődésemre ott se volt már XL-es méretben,és az egyik ott dolgozó szerint,még a Váci utcában van még egy New Yorker,de már nem hinné,hogy lesz nagyobb méret a kabátból,maximum ösz környékén,ha egyáltalán kapnak.

Anyummal még gyorsan elmentünk a Váci utcába,hogy hát azért az mégis csak egy nagyobb New Yorkeres üzlet,és ott hátha kapunk,nagy szerencsémre már csak egy 1db XL-s méretü kabát volt,nem volt kérdés,hogy megveszük,meg is vettük,a kis tortúrás shopingolást követöen még sétálgattam egyet az anyummal a duna parton és a környékén.

Viszont amikor már szerettünk volna hazajutni a M2-es metróval,akkor a jegykezelők,vagy kik,közölték velünk,hogy a M2es Metró vonala technikai okok miatt le van zárva,viszont mennek pótlobuszok,és a kisföldalatti és a M3as metró is közlekedik.Elöször még hezitáltam anyuval,hogy pótlóbusszal menjünk a többi heringel együtt,vagy inkább tegyünk egy nagyobb kitéröt a kisföldalattival.Végül az utóbbira esett a választásunk,mert a kisföldalatti még úgy elég hamar leszaladt,viszont 3as villamos hiába jött hamarabb,igy is kelett várnunk 12-13percet mire az végre elindult.Út közben még egy hajléktalan is felszállt a villamosra,ami viszont azért volt vicces,mert mindenkitöl megpróbált tarhálni valamit,két srác még meg is szánta,az utolsó néhány korty sörét még oda is adta a csori csövesnek,aki hát mellesleg nem volt valami jó szagú.....

Mire kiértünk az Örs Vezér Terére a 3as villamossal már a Metró is beszaladt,és ki tudja,lehet hogy már az a Metro volt 2. ami elindult,vagy az első,de szerintem az utobbi mert eléggé úgy látszott,hogy tele van...Viszont az Örsön az Árkád meletti busz megállóban sem kelett túl sokat várni,mert aztán két csuklós busz is jött,az első egy 45ös busz volt,a második pedig egy Cinkótai Garázs menet,amin kb 5-6an ha voltunk,igy azzal elég hamar haza értünk.....

Szólj hozzá!

Címkék: budapest tavasz bkv metro busz fáradtság reggel tömegközlekedés ébredés 2010 hétköznap munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr962039267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása