Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.05.01. 22:50 dyrtyho

Május 1.

Ahozz képest,hogy tegnap fél 3kor feküdtem le (hulla fáradtan) ma durván 13:30ig aludtam.Amikor felkeltem,akkor egyböl leültem a gép elé egy kicsit netezni,utána jó szokásomhoz hiven megreggeliztem (köztudott,hogy a reggeli a legfontosabb az ember étkezésében),és vissza ültem a géphez.Úgy 15:30 felé úgy döntöttem,hogy kicsit körbe nézek a budapesti Majális rendezvényeken.

Elöször is kezdtem a kerületi Majálissal,ami nem igazán jött be,alig volt néhány vidámparki elem felállitva,és túl sokan is voltak,igy inkább elmentem a Hösök terére,ahol szintén volt Majális,és sokkal jobban megvolt rendezve,mint a kerületi,nagyobb volt a terület is,és a sátor és felállitott szórakoztató elem is több volt.Nem beszélve arról,hogy a március 15. téren felállitott szinpadon csak roma fellépök voltak,és ennek köszönhetöen annyi roma ember-t láttam a hösök tere környékén,mint amennyit soha életemben,ennek persze annyira meg örültem,hissz végre valahára együtt bulizhatok velük (amúgy hál' istenek nincs semmi bajom a romákkal,amúgy se vagyok rasszista alkat,én inkább elismerem és tisztelem öket,amúgy remélem,hogy egyszer lesz 1 roma barátnöm).

Dyrtyho: Majális A Hösök Terén 2010

Egy kicsit késöbb besétáltam a Vajdahunyadvárba,hogy megnézzem,hogy ott mik vannak,elöször úgy nem igazán találtam magamnak való programot bent,de amikor megláttam,hogy egy svájci konyhai robotgépet reklámoznak élő bemutatóval egy standnál,akkor egyből beálltam a közönség soraiba,elöször a nö valami eperfagyit csinált a géppel,és persze agyon reklámozta a gépet,hogy ilyet meg olyat csinál,meg hogy ezt normális robotgéppel ne csináljuk,mert csak ez képes rá,majd amikor már elkészült a fagylaltal,akkor kis bohárkákból osztogatott a közönségnek,még én is kaptam,aztán nekiált kávét csinálni,és amikor azzal is elkészült azt is osztogatni kezdte,és már majdnem adott egy öreg úrnak,amikor én szemfüles módjára elhappoltam elö,ekkor a reklámozó nö ilyet szólt : 

"Ugyebár szemfülesnek áll a világ"

Aztán át kelett fáradni a nő kolléga nöjéhez,aki elmondta a robotgép árát,olyan 60-70Ezer forint körül volt a svájci robotgép ára,majd amikor már a svájci robotgépes standnál végeztem,akkor kijöttem a vajdahunyadvárból,akkor meghallotam,hogy a parkban koncert van,igy a park felé folytatam az utamat,éppen az egyik leghiresebb James Brownt dalt játszották,ennek annyira megörültem,hogy direkt oda mentem a szinpad elé,hogy jól haljam,erre meg pont akkor lett vége,utána még végig hallgatam egy számot.

Dyrtyho: Majális A Hösök Terén 2010

De a szám végén inkább vissza felé vettem az irányt a roma szinpad felé,de valahogy kicsit elbotorkáltam a park legmélyébe,ahol szinte csak piac volt,meg egy-két szórakoztató elem is,mint pl Dodgem,meg hasonlók,köztük egy olyan durva vidám parki játékot is,ami épp használatban volt,és egyszerűen annyira durva volt,hogy muszáj voltam elkezdeni videózni,meg fotózni,na és persze nézni.

Dyrtyho: Majális A Hösök Terén 2010

 

Amikor már ott is végeztem,akkor már szinte tök lazán vissza találtam a helyes útirányba,és amikor már vissza értem a Március 15. térre,akkor már alig voltak a tér elején,inkább már csak azok voltak ott,akik pakolni szoktak ilyenkor,viszont a tér végébe szüntenül ment a majálisozás,zenélés,és persze az ivászat,evészet is.

Dyrtyho: Majális A Hösök Terén 2010

Durván olyan 20:00ig voltam ott,aztán szépen lassan elindultam haza felé,viszont az út keresztődés elött láttam egy keresztett és virágokat,meg egy képet,egy motoros srác képe volt rajta,valószinüleg ott vesztette életét szegény (direkt még le is fotóztam,de inkább nem teszem ki),amikor alaposan megnéztem a képet,és az emlékét,akkor lementem a kisföldalattihoz,amivel aztán elmentem a deákig,onnan pedig az Örs Vezér Térig jöttem,ahonnan is már busszal jöttem haza.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest hétvége koncert rendezvény roma tömegközlekedés majális élménybeszámoló pihenés ébredés gipsy 2010


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr101967512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása