Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.04.17. 01:17 dyrtyho

Varga Zsuzsa Acoustic Night Koncert @ Gödör

Egy ilyen hosszú,fárasztó és rohangálos hét után úgy gondoltam,hogy megérdemlek egy jól adagolt akusztikus koncertes kikapcsolodást.Igy úgy hogy elhatároztam,hogy elmegyek a tegnapi Varga Zsuzsa akusztikus koncertjére,amin persze volt 1-2 vendég fellépő.

Bár egy kicsit sokkat kelett várni a koncert kezdésre,mert a Varga Zsuzsa koncert elé betették elő zenekarnak a Drágám,Tévedtem nevü együttest.

Az igazat megvalva,még soha a jó b**** életbe nem halottam még a zenekarról,de amit úgy halottam a zenei játékukból az valahogy nem jött be,sőt nem is igazán tetszett,szerintem kissé túl eröltetett a zenekar,de végűlis mindegy.

Aztán olyan 22:00 fele végre véget ért az előzenekar fellépése,már csak arra kelett várni,hogy Zsuzsi és a zenekara végre elkezdjék az akusztikus koncertjüket.Olyan 22:45 sikerült is elkezdeniük a koncerte.Isszonyatosan jól kezdték a koncertet,és az első szám után kiderült,hogy ez a koncert amolyan főpróba,mert a jövöhéten mennek a MR2 - Akusztikba.

Dyrtyho: Varga Zsuzsa - Acoustic Night Koncert  - 2010.04.16

Amúgy a második szám pont az egyik kedvenc számom volt Zsuzsitól,ami történetesen a Szállj Ki A Kocsimból cimet viseli,jó kissé olyan fáradt gőzt kieresztős,hát de na,pont ezért szeretem.

Egy-két dallal később feljött a szinpadra Döme és Defa,akikre amúgy nem is igazán számitottam,de igy legalább ők is tudták emelni az este frenetikus hangulát,ráadásul 2-3x is fent voltak a szinpadon,de valami olyan durva beatbox alapot nyomtak Zsuzsi énekére,hogy az nem igaz.

Esküszöm,most voltam életemben elöször Varga Zsuzsi koncerten,de a koncert alatt úgy éreztem,hogy már több éve járok az ő koncertjeire is,és ismerem is,mert hát a dalok alatt és közben tök közvetlen volt a közönséggel,ami ráadásul plusz pont egy ilyen édes,és jó hangu énekesnőnek.

Dyrtyho: Varga Zsuzsa - Acoustic Night Koncert  - 2010.04.16

A koncert alatt ért még egy váratlan meglepetés,pontosabban inkább a koncert végén,mert pont azt a dalt is eljátszották,amit már olyan de olyan régen nem adtak elő a koncerjükön,olyan jó érzés volt hallani élőben is,és nem csak itthon mp3 formátumban,sőt szerintem élő verzióba még jobb mint az eredeti.

Ez a dal amúgy az ADHATOM c. viseli,ami amúgy a RAP REVÜ RÓMEO cimű magyar filmhez készült,bár még nem láttam a filmet,de tervezem,hogy egyszer valahonnan megszerzem és tényleg megnézem.

Mellesleg ahogy a koncert közben a hátam mögé néztem,akkor azért eléggé néztem egy nagyot,mert tényleg sokan voltunk,szerintem voltunk olyan 60-70en is,ha nem többen.A koncert alatt elég sok vendég fellépő tiszteletétt tette a szinpadon,pl a Hiperkarma volt gitárosa Bérczesi Róbert,persze még mások is voltak a szinpadon,csak azoknak a nevét nem jegyeztem meg annyira.

Dyrtyho: Varga Zsuzsa - Acoustic Night Koncert  - 2010.04.16

A koncert olyan 23:45 fele ért volna véget,ha a lelkes kis közönség és én nem hivjuk vissza Zsuzsit és az együttesét,még meg is jegyezte Zsuzsi,hogy : 

"Nem készültünk visszával,de azért szeretjük :)"

Igy a visszá-nak köszönhetöen olyan 00:00 fele lett vége a koncertnek.Amikor már szinte mindenki elkezded kifelé önzönleni a Gödörböl,akkor úgy döntöttem,hogy én is elindulok kifelé,és haza megyek,igaz az utolsó metrot már nem értem el,de végülis tök mindegy,mert az éjszakai busszal is elég jól haza értem :).

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: budapest zene video tavasz bkv koncert fáradtság tömegközlekedés élménybeszámoló 2010 hétköznap gödör klub varga zsuzsa akusztik koncert


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr751928416

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gödör klub 2010.11.06. 16:15:49

Helyszín: 1051 Bp., Erzsébet tér Látogatás: 2010. szeptember 1. 18:20-20:30 > Az igazi neve Erzsébet téri Kulturális Központ és Park! Amolyan zseb Central Park, vagy mi. Adatlap Elé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása