Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.03.16. 23:54 dyrtyho

Már csak napok vannak hátra....

Ma egész jól felbirtam kelni,semmi nyügösség,semmi fáradtság,semmi dühösség,szerintem ez annak is betudható,hogy most végre valahára kitudtam magam pihenni annyira,hogy végig húzzam alvás nélkül ezt a napot,habár alvás nélkül nem is igen sikerült,de a délelötti órákat egész éberen birtam,szóval az már tényleg más kérdés,hogy délután 4kor bealudtam itthon.

A mostani hétvégém szerintem egész ütös lesz,mert hát ezen a hétvégén végre valahára kint lehetek majd az idei CARSTYLING TUNING SHOW-n.A tavalyi Tuning Show vége óta már ezt várom,hogy újra kint lehessek a rendezvényen.Tudom-tudom kissé betegesen hangzik,de nem tehetek róla,hogy ennyire autób**i vagyok,hát na.

Amikor felébredtem a délutáni csicsikálosból,akkor kicsit filozgattam magamban,hogy 2008ba ugye márciusba,2009be pedig áprilisba volt a show.Ezek szerint a páros számu évben márciusba,a páratlan számú évben pedig áprilisba van ez a Carstylingos rendezvényen,nekem ezzel semmi bajom nincs,de azért jó ilyen dolgokon gondolkozni.

Mellesleg azért is irok inkább most mint hogy holnap,mert az elkövetkezendö háromnapba már a Tuning Showra kell készülnöm.Holnap délután például elmegyek és megveszem elővételbe a jegyet,mert hát elővételben azért jóval olcsobb mint ott a helyszinen,és igy megsporolok 500-ot,na meg majd nem kell sorba állnom a helyszinen a jegyért (igaz hogy most csinálok életemben elöször ilyet,de most jóval komolyabban is gondolom a hétvégi korán kelést,mint az elmúlt két évben)

Arról nem is beszélve,hogy már annyira,de annyira várom a hétvégét,hogy egyszerüen már nem birok magammal,ma is egész délután csak Tuning Show-s videókat néztem,kezdetben még csak a Budapesti Tuning Showról,de aztán annyira belejöttem,hogy kénytelen voltam megnézni a külföldi Tuning Show-s videókat is.Szóval egyszerüen már leirni sem tudom,hogy mennyire várom már,hogy érezzhessem a benzingőz,gumifüst szagát,hogy fotózhassam a jobbnál jobb Tuning verdákat,hogy végig nézhessem a The Fuel Girls vad showját...................könyörgöm valaki löjjjön le,esküszöm nem fogom ki birni a hátra levő három napot

Szólj hozzá!

Címkék: budapest tavasz hétvége rendezvény drift ébredés 2010 carstyling hétköznap hungexpo tuning show munkanapok carstyling tuning show the fuel girls


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr791845863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása