Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.02.16. 19:12 dyrtyho

Besokaltam

A mai nap még úgy okésan indult,egészen addig amig meg nem tudtam,hogy a Januári mobiltelefon számlám 14.000 Ft-ot,mondom oké,úgyis hamarosan beindul a saját bizniszem,és akkor okés lesz minden.

Ma úgye voltam ilyen üzleti megbeszélésen,és péntekre össze kell szednem 18.0000 forintot.Szóval egyszerüen még nem tudom,hogy hogy fogom összedni péntekre ezt a pénz összeget,de azért bizok abban,hogy valahogy összeszedem,csak hát még nem tudom,hogy hogy.

Már azon is gondolkoztam,hogy felveszek diákhitelt,de azt állitolag csak az veheti fel,aki felsö oktakásban részesül,és én még úgye nem abban részesülök,hanem csak simán középfokú oktatásban.Szóval még egyszerüen nem tudom,hogy miként fognak alakulni a dolgaim....

Most is ezzel a szerencsétlen msn-el küzdök,már nem tudom,hogy hányadjára próbálok meg belépni,de egyszerüen nem sikerül,már az ebuddyt is próbáltam,meg a myvip msn-t,de egyikkel sem értem el semmit.
 

U.I.:
Esetleg nincs valakinek kölcsön 18Ezer forintja ? 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest reggel ébredés 2010 hétköznap munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr711764138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása