Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.10.10. 18:10 dyrtyho

Október 10.

Ma délután végre valahára alkalmam nyílt hosszabb ideig is utazni az új Alstom metróval, ami a M2 metró vonalán közlekedik naponta többször is, jelenleg még csak 1db van használatba, de ahogy láttam párszor, már egy másikat is elég erősen tesztelnek az Örs Vezér Tere - Déli Pályaudvar vonalon. Azt azért mindenképp tegyük hozzá, hogy én már előtte is utaztam vele vagy 2x.

Első alkalommal szeptember 10-én, ami rögtön azután a hét után volt, amikor először lehetett rajta utazni a nagyközönségnek, pontosabban szeptember 7-én volt az első lehetőség hogy a nagy közönség az Örs Vezér Tere és  Déli Pályaudvar közt utazzon rajta, és én meg már szeptember 10-én a reggeli órákban utaztam rajta először.

Másodjára pedig ma reggel, és akkor is csak 3 megállót tudtam menni vele, de mivel ma kivételesen később végeztem a suliba a megszokottnál, és amikor a Puskás Ferenc stadionnál felszálltam a régi öreglányra, még nem tudtam, hogy az Örsön épp bent áll egy új Alstom, ami nem sokára indul, de mikor megláttam, és leszálltam a régi rozsdahalmazról, akkor gyorsan átszaladtam, és átszálltam rá hogy végre valahára én is utazhassak rajta egy kicsit hosszabb ideig.

DSC_0765.JPG

Szóval meg kell hagyni, tényleg sokkal halkabb és gyorsabb mint a régi orosz metró, igaz hogy kevesebb rajta az ülőhely, viszont nem külön álló kocsikból áll, hanem végig lehet járni az egészet, és légkondi is van rajta, meg jól látható piros digitális kijelzők, és az ajtajai sem annyira életveszélyesek ,mint amilyenek a régi metrókon vannak, hanem sokkal biztonságosabbak

DSC_0772.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: budapest vélemény video youtube bkv metró ősz 2012 hétköznap alstom örs vezér tere népstadion munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr344831999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása