Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.04.03. 04:06 dyrtyho

Anna And The Barbies @ Gödör

A koncert előtt még gyorsan vettem egy frissítő zuhanyt,meg felvettem a lazábbik utcai ruhámat,plusz még meg kellet keresnem a digitális fényképezőgépnek a deréktokját,és már indulhattam is a Gödörbe,ahol 23:00 órakor Anna & The Barbies koncert volt esedékes.Olyan 22:10 környékén indultam el itthonról,a buszmegállóba hál istennek nem kellet sokat várnom,és az Őrs Vezér Terén is pont bent állt egy Metró,ami egy 2-3 perc múlva már indult is.

Háromnegyed11 körül értem a Gödörhöz (a bejáratnál még megkellet venni a koncertre a belépő jegyet,ami poton 1500ft volt) A nagy színpadnál épp Jamie Winchester zenélt,úgy hogy egy kicsit még várni kellet arra,hogy Annáék színpadra lépjenek,de addig is legalább megpróbáltam az első sorba jutni (és hála istennek nem is kellet túlsokat küzdenem azért,hogy az első sorba kerüljek)

Jamie Winchester a koncertje alatt az egyik szám után közölte,hogy,nagy tisztelője két hazai énekesnőnek is (ezzel nagy meglepetést okozott a közönségnek) majd ezután a bejelentése után rögtön a színpadra hívta Tóth Verát & Pásztor Annát. Ennek a hírnek örült is a fejem...sőt mi az,hogy mert amíg Tóth Verának ilyen igazi amerikai énekesnői hangja van,addig Annának pedig a hangjába meg van az az igazi női lazaság,és ez a kettő olyan hihetetlen szépen párosult Jamie Winchester énekével & zenéjével,hogy ritka az ilyen párosítás.Dyrtyho: Jamie Winchester @ Gödör Klub - 2011.Április.2.

Miután Pásztor Anna & Tóth Vera lement a színpadról,még Jamiék előadtak 3-4 számot,plusz még vissza jöttek egy vissza szám erejéig,majd ők is lementek a színpadról.A Jamie Winchester koncert után sokan távoztak a közönség sorai közül,így legalább jobban eltudtam helyezkedni az első sorban.Annáék olyan hajnali negyed1 után pár perccel kezdtek bele a zenélésbe (persze előtte még pakolgattak,meg behangolták a hangszereket).Amikor Anna a színpadra lépett,akkor olyan üdvrivalgás-és-tombolás tört ki a közönség részéről,hogy én olyat még nem láttam.. Dyrtyho: Anna & The Barbies @ Gödör Klub - 2011.Április.3

Anna az egész koncert alatt interaktív kapcsoltba volt a közönséggel,mert majdnem minden számnál oda lépett az első sor előtti kordonnak a belső kilépőjére és még ráadásként a közönséget is megénekeltette de olyan szinten.A Gombóc című nótánál a közönség olyan extázisba volt,hogy arra nem találok szavakat...

Anna két szám között még dobozos sört is kapott valakitől,amit elég hamar megívott,utána meg összenyomta a sörös dobozt,majd ledobta a színpad elé...nőt még így nem láttam sört inni,de határozottan tetszik

Dyrtyho: Anna & The Barbies @ Gödör Klub - 2011.Április.3

Az egyik számnál még Tóth Gabi is megjelent,persze csak mint közreműködő,bár egy kissé meglepő szerkóba (lehet hogy csak az én számomra volt meglepő...),de szerintem Tóth Gabitól ezt már igazán megszokhatta a közönség,hogy a koncerteken általában mindig meglepő szerkókba lép színpadra,igaz én személy szerint még egy koncertjén se voltam,de tervezem,hogy majd a közeljövőben az ö koncertjeire is elnézek majd

Azt azért hadd tegyem hozzá,hogy amíg ugyebár Annáék a színpadon zenéltek,addig én az első sorba olyan harcot vívtam azért,hogy a leszbik ne túrjanak ki a kiváló helyemről,hogy már majdnem azt hittem,hogy annyira összenyomják a szerveimet,hogy egyszerűen ott maradok...

Dyrtyho: Anna & The Barbies @ Gödör Klub - 2011.Április.3

Viszont a mostani koncerten Anna csak 2x öltözött át,a második ruháját már a színpadon kellet,hogy megigazítsa meg,mert annyira sietett vissza a közönséghez,hogy a backstagben már nem volt ideje megigazítania magát,de azt azért hozzátenném,hogy szerintem az első fellépő ruhája sokkal vadabb volt mint a második,de végül is a második fellépő ruhája se volt semmi (sajna mostanában ezeket a ruhákat csak kölcsönbe kapja)

Dyrtyho: Anna & The Barbies @ Gödör Klub - 2011.Április.3

Annáék az utolsó számnál beleadtak apait-anyait,úgy hogy muszáj voltam levideózni és még hozzá két részletben,de az a poén,hogy a második részbe Anna észre vette,hogy videózom,úgy hogy elkérte a telefonomat,és csinált vele egy kisebb videót (amit később itthon egyből feltoltam a facebookra)

Amúgy koncert kb negyed3ig tartott,a koncert végén még egy páran megvártuk Annát,hogy egy dumáljunk vele,meg hát persze az elmaradhatatlan közös kép miatt.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video hétvége youtube bkv rock koncert busz élménybeszámoló pihenés 2011 gödör klub pásztor anna anna and the barbies


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr942795191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása