Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.04.30. 23:56 dyrtyho

"A Fábry"

A délután folyamán megpróbáltam egy kicsit tévézni,de a tévézés közbe valahogy bealudtam,igaz nem aludtam olyan sokat,kb olyan másfél órát ha aludtam,valahogy nem birtam többet,majd amikor felébredtem a délutáni hajcsikálásból,egy kicsit leültem a gép elé,hogy megnézzek 1-2 dolgot,egy kicsit később ettem egy kis dióstésztát mint amolyan estebéd féleségként.

Aztán olyan 18:00 felé elkezdtem készülödni az esti A Fábry estre,amire már oly régóta vártam,olyan fél 7 felé el is indultam.Elég hamar oda is értem a Mátyásföldi Müvelödési házhoz,még vagy volt 5-10 perc az est kezdéséig,de én úgy döntötem,hogy inkább bemegyek a nézőtére és elfoglalom a helyemet,bár 19:00órára volt ki irva a müsor,de mint tudjuk ilyenkor rá szoktak hagyni egy 5-10percet,igy hét óra helyett 19:10kor kezdték el,és tartott egészen 21:00ig.

Amúgy Fábry Sanyi élőben sokkalta emberközelibb a szinpadon,mint ahogy a képernyön tünik,de komolyan.Valahogy vele is úgy vagyok,ahogy a többi stand up comedy-s humoristával,hogy élőbe jobban átjönnek a poénjaik,mint a tévéből,amúgy ez azért is van,mert amig a tévében megvágják az ilyesmit,addig élőben meg nem kell arra ügyelniük,hogy mit mondanak,mert nincs az az isten se,aki élőben ki sipolná azokat a szavakat,amiket mond.Az estéje vége felé körübelül kétszer meg is kérdezte,hogy miről szeretnénk,hogy beszéljen.Mint ahogy az várható volt,csomoan a politikát mondták,de most abba úgy nem akart bele folyni,mert túl hosszú lett volna.

Az estje végén eléggé ránk hozta a frászt,mert úgye eredetileg úgy lett volna,hogy aládedikálja a könyvét,de elöször csomoan azt hittük,hogy csak úgy csapott papott ott hagyva lelép,mert az öltözöje már teljesen üres volt,se a kabátja,se a táskája se semmije nem volt már ott,de aztán később elökerült és kiderült,hogy csak cigizni volt kint.

Olyan 22:15 körül elindultam haza felé,viszont gyalogolni már nem volt kedvem,igy inkább a busz megálló felé vettem az irányt,elég sokára jött a busz,majdnem negyed órát kelett rá várni,viszont elég hamar leszaladt,igy végül olyan 22:50re értem haza.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest tavasz hétvége bkv busz fábry sándor tömegközlekedés élménybeszámoló pihenés 2010 hétköznap mátyásföld


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr141965639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása