Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.10.30. 09:50 dyrtyho

Szívkiteluvnya

Az A. Sz. Dóráról szóló előző bejegyzésemet bizonyos okok miatt le kellett szednem, de tegyük hozzá a ribanckának a pasijának is volt köze hozzá, hogy töröltem azt az írásomat, hiszen itt pattogott nekem, hogy ha nem szedem le, akkor 2 nap múlva feljelent a rendőrségen, csak azzal azért nem számolt, hogy sajtó szabadság van ebbe a széjjel k***rt országban....na jó vissza rakni azért nem fogom azt a bejegyzést, de azt mindenképpen megírom, ha már 1x letiltott a kis drágaság, hogy ahhoz azért tényleg pofa kellett, hogy végig úgy ismerkedjen velem facen, hogy a drágalátos csicska barátja (ergo a pasija, aki egy akkora nagy veréb, hogy én még életemben nem b*sztam olyat) tudjon rólam, de ezt bezzeg akkor még nem mondta nekem, arról viszont nagyon tudott pofázni, hogy ilyen-olyan fullos csajok profiljára iratkozok fel a közösségi oldalon, na és akkor most mit szóljak én ?

Ja hogy én csak egy szerencsétlen pesti srác vagyok ? Hát elnézést, hogy én legalább megmaradtam embernek. Viszont még szerencse, hogy nem találkoztam ezzel az önelégült, beképzelt, hülye, kamus k*rvával, mondjuk nem is értem, hogy honnan vette ezt a stílust, ja már meg  van, hiszen ő is pont olyan beképzelt, mint amilyen a Rubint Réka, mert hát az az egyik példaképe, és mondjuk ki, tényleg neki való egy példakép

Azt még hozzá tenném, hogy ennek a lánynak még zenei ízlése sincs, hiszen olyan előadókat hallgat mint pl Majka, meg ilyen mindenféle román szarokat, hát mit ne mondjak, gratulálok az anyjának, hogy egy ilyen lányt nevelt fel, mint amilyen a Dóriska is....

Ja és ezt a számot sok szeretettel küldeném neki, csak hogy legyen némi fogalma arról, hogy milyen is az igazi magyar rap zene

Hellóka,Szia.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: budapest zene video internet youtube facebook csaj ősz ismerkedés rap 2012 hétköznap rtm mr busta real trill music


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr314878035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása