Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.05.10. 23:09 dyrtyho

22. születésnapom

A mai napom nem indult valami túl könnyen, mert először is ma volt az angol írásbeli érettségi, és már reggel 7-re be kellet érni a suliba, úgy hogy nagyon korán kellet kelnem, igaz én csak olyan 07:20ra értem be, mert picit elaludtam, és 06:15 helyett csak fél7kor ébredtem fel, és még le is kellet zuhanyoznom, plusz felvenném az öltönyömet, és még berakni a kaját meg az italt a táskámba, hogy azért még se legyek étlen-szomjan az érettségi ideje alatt.

Az első feladatlapon csak egy feladatott nem csináltam meg az idő szűkössége miatt, a második résznél viszont csak utolsót nem tudtam megcsinálni, az írásbeli harmadik részénél, ami a listening volt ott nagyon próbáltam oda figyelni, hogy mit mondanak a magnóban, és az alapján megoldani a feladatlapot, mondjuk volt hogy csak a második hallgatásra értettem meg amit a magnóban mondtak. Az utolsó résznél a fogalmazásnál az első fogalmazást úgy elkezdtem, de valahogy nem volt semmi ötletem a folytatására, a hosszú fogalmazásnál meg mindent leírtam ami csak az eszembe jutott

Az egy dolog, hogy év közben tök jó voltam angolból és szinte mindig értettem azt amit angol órán olvastam, de itt szinte alig értettem valamit a feladatlapos szövegei közül, már annak is örülni fogok ha egyáltalán meg lesz a kettesem, mert ez az idei angol érettségi egy picit nehéz volt, egyáltalán nem olyan volt mint amilyen számítottam. Amúgy hivatalosan 12:15-ig lehetett írni az angol írásbeli érettségi negyedik részét, de én már 11:56kor beadtam a feladatlapomat, és hazajöttem.

Itthon még egy kicsit még pihentem, majd olyan 17:15 fele elmentem a Hanyag Eleganciába venni magamnak egy pulóvert, mivel ma van a születésnapom, történetesen ma lettem 22. éves, így anyumtól kaptam 10ezer forintot hogy vegyek magamnak valamit, és hát úgy döntöttem, hogy mivel már annyi zipzáros pulóverem van, épp itt az ideje annak is, hogy belebújos pulóvereket is elkezdjek venni magamnak.

Szóval ma késő délután elmentem az Ó utca 2. szám alatti Hanyag Elegancia Hip-Hop ruha és kiegészítő boltba, és 9990ftért vettem magamnak fekete színű NKS - FUCK THE POLICE feliratú pulóvert. Amikor hazajöttem, akkor persze itthon nem igazán örültek, hogy egy ilyen feliratú pulóvert vettem, és ők a helyemben nem is vettek volna ilyet, de én ugye ilyen vagyok, hogy szeretem magamra felhívni a figyelmet, úgy hogy örülök, hogy egy ilyen púloverem is van már.

Legközelebb viszont mindenképp egy BP feliratú pulóvert fogok majd venni a Bp Shopban. Amúgy az a vicces, hogy amikor a metrón a Deák Tér felé utaztam, akkor a M2 vonalán összetalálkoztam Márkkal aki az Egy Darab Blog egyik szerzője, és a Népstadiontól egészen a Deák Térig tök jól elbeszélgettem vele, egész szimpatikus arc

 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest születésnap tavasz metro fáradtság angol érettségi 2012 márk nks hétköznap pulóver munkanapok hiphop ruhabolt edb egy darab blog hanyag elegancia


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr664501397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása