Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.11.28. 14:57 dyrtyho

Neu Szalagavató és Szalagavató After 2011

Végre valahára túl vagyunk a Szalagavatón,amire annyi ideig készültünk,és amire szinte mindennap gyakoroltuk a Szalagavatós előadásunkat,de megérte.Tegnap reggel 9re kellet menni a főpróbára,és emiatt ugye ki kellett hagynom a szombat esti Mr. Busta & OG Daddy V koncertet,ami ugye a Viper Room-ban volt.

Jó mondjuk többek között azért is hagytam ki,mert ha jól tudom,akkor olyan hajnali 2ig tartott maga a rap koncert,és utána már csak Dj Zefil húzta a bakelitet,de akkor viszont nem tudtam volna hogy hazajönni onnan,mert hajnali 2kor már rég nem jár a metró,hanem helyette csak éjszakai buszok közlekednek,és a Viper Room-tól csak a 950É,901É,és a 908 éjszakai busszal tudtam volna haza jönni.

A fent említett utolsó két éjszakai busz az még úgy oké,de ahogy olvastam a velveten,meg a bkvfigyelőn,a 950 éjszakai busznak elég rossz a híre,és így úgy terveztem,hogy majd csak az első metróval jövök haza,ami ugye csak hajnali 04:20kor indul,és mire hazaértem volna,már lett volna hajnali 5 óra is,és akkor csak 3órát alszok,úgy hogy többek közt emiatt is hagytam ki a szombat esti rap koncertet.De mivel,hogy kihagytam a szombat esti rap bulit,ezért inkább már hajnali 2óra fele feküdtem le,hogy azért legalább aludjak egy jó 5órát,ami talán pont elég ahhoz hogy kialudjam magamat valahogy.Reggel már  7:50kor fent voltam,még gyorsan bekaptam egy mézes puszedlit meg ittam egy teát,meg felkaptam az előadásunkhoz szükséges cuccokat amiket már az előző este összeszedtem,és elindultam a ködös reggelbe,hogy legalább 9re oda érjek a Syma csarnokba.

Először azt hittem,hogy a mi Szalagavatónk is ott lesz,ahol annak idején volt az unokatesómnak,abba a kicsi és kör alakú csarnokba,de a bejáratnál szerencsére találkoztam az egyik stúdióssal aki a sulimba dolgozik,és így vele mentem be a körcsarnok melletti nagy A csarnokba,ahol általában a Hangfoglalás is szokott lenni,csak azon belül mi a B csarnokot kaptuk meg.Amikor már oda értem az öltözőkhöz,akkor már majdnem mindenki ott volt az osztályból,már csak István hiányzott és a Feri (Feri csak a délután jött be,az éles előadásra,az István meg csak szimplán elkésett ahogy szokott..)

A legelső amit elpróbáltunk a főpróbán az a Szalagtűzés volt,meg,hogy fogunk majd bevonulni....akadtak kisebb-nagyobb problémák a bevonulással kapcsolatban,pl nem tudták,hogy melyik a mi bevonuló zenénk,de a többi dolog az úgy nagyjából stimmelt,ezt kb 1x próbáltuk el,és végül is egész tökéletes is volt.Na ezek után következtek az osztály produkciók,na azokat minden osztály kb 2x elpróbálta.Ott meg az volt a probléma,hogy igazgató helyettes tanárnő már az egyik osztálynál el is kezdte az osztálytáncba való bele szólást,hogy amikor másodjára visszajönnek a színpadra,akkor rajtuk nem lehet 2 rétegű boxer,mert az sérti az iskola hírnevét.....a többi osztálynál úgy nem szólt bele a táncba.

Náluk meg az volt a probléma hogy nem volt tér mikrofon a színpad felett ahol eredetileg elő kellet volna adnunk a színdarabunkat,és ezért az emelvény előtti kis részen kellet elpróbálnunk a darabunkat,akkor kiderült,hogy nincsenek azok a hangfájlok kiirva cd-re amik szükségesek az előadásunkhoz,és még cd-nk se volt,amikor meg volt cd-nk,akkor meg nem tudták rá ki írni,akkor nem volt elég mikrofon mindenkinek,és azt meg adogatnunk kellet,és az igazgató helyettes tanárnő nálunk is beleszólt a színdarabba.

Az első problémája az volt,hogy amikor a Robi másodjára bejön mint egy arab terrorista,akkor azt vegyük ki,mert hogy van az iskolában egy arab srác,és annak ott lesznek a szülei is,és hogy ez sérti azoknak a vallását,a darab végén pedig azzal volt problémája,hogy nem mondhatja azt a Cinke (aki ugye az osztályfőnök szerepét játszotta) hogy elég gyakran maszturbálok,hanem helyette azt kell mondani,hogy elég gyakran szellentek.Ennek a beleszólásoknak köszönhetően elég gyatrák voltunk a főpróbán,de aki be tanította nekünk ezt az egészet,azt mondta,hogy menjünk haza,és legalább 10x nézzük meg az eredeti videót.

A főpróba végére eléggé le voltunk hangolva,és először ugye azt beszéltük meg,hogy akkor a Szalagavató Aftert inkább a jövőhéten tartsuk meg,de aztán csomót beszélgettünk a metrón,meg haza felé a héven,és arra jutottunk,hogy nem hagyjuk,hogy ezt a kis örömünket is elvegye az iskola vezetősége,úgy hogy inkább aznap este afterezünk.

Miután hazaértem még gyorsan kajáltam egyet,meg legalább 3x megnéztem az eredeti videót,majd elkezdtem készülni,mert ugye 16:15kor jött a mamám testvére a kocsijával,hogy azzal vigyen el minket a Syma csarnokba,és viszonylag elég hamar oda értünk,mert 16:45kor már ott is voltunk a Syma csarnoknál,én gyorsan előre rohantam,hogy azért ne én legyek az utolsó aki beérkezik az öltözőbe.Még volt egy jó 5perc a kezdésig,kicsit még körbenéztem a csarnokba,hogy felmérjem a terepet,majd visszamentem a színfalak mögé,hogy felkészüljünk a bevonulásra.

A hivatalosan tervezett időpontnál egy negyedórával később kezdtük el a bevonulást.Maga a bevonulás elég hamar lezajlott,na de a Szalagtűzés azért ennél kicsit hosszabb volt,a hosszú és fárasztó álldogálás közben arra is kellet figyelnem,hogy ne hülyéskedjem el,hanem komoly fejet vágjak az egészhez,és vagy egy jó órát ott kellett állnunk egy helyben.De miután végre valahára lement az egész Szalagtűzés és visszamentünk a színfalak mögé,akkor még csináltak rólunk egy nagy osztályképet (Amit állítólag majd jövőhéten kapnak meg az osztályfőnökök) majd bementünk az öltözőbe és felvettük a színdarabunkra szánt vicces öltözékünket.

Az előadásunk előtt azért még gyorsan tartottunk egymás közt egy főpróbát a mosdók előtt,mivel csak ott volt csönd,hogy nyugodtan próbálhassunk..mindezt az egyik biztonsági őr végignézte,és ő azért úgy mosolygott a próbán,szóval azért a reggeli fő próbás előadásunkhoz képest jócskán jobbak voltunk.

Még 1-2 osztály előttünk volt,de amikor végre mi voltunk soron a színpadon,akkor beleadtunk apait-anyait,és ahogy láttam,úgy elég sok embernek tetszett az előadásunk,úgy hogy ahogy az egyik ismerősöm írta facebookon : "Ha szar a főpróba,az előadás tuti,hogy jó lesz",és így is lett,habár 1-2 fő poén ki lett véve a főpróbán,de azért így is sikerünk volt.

Miután lementünk a színpadról,és vissza mentünk az öltözőbe,akkor gyorsan átöltöztem a bulisabb ruhámba,és rögtön felhívtam Sophie-t,hogy merre van,mert a Szalagavató alatt küldött nekem egy olyan sms-t,hogy az emelvény melletti ülősornál van,de én meg ugye annyi ember közt nem láttam sehol se az arcát,úgy hogy többek között emiatt is hívtam fel,hogy mégis merre van.Miután felhívtam,kicsit pontosabb is betudtam határolni,hogy mégis hol lehet,és felrohantam hozzá a lépcsőn.Annyira,de annyira megörültem neki amikor megláttam őt,hogy rendesen meg is öleltem.

Az utolsó osztály előadását már együtt néztük végig,és olyan 20:00 után pár perccel,amikor láttam,hogy a többiek akikkel megbeszéltük az estét,elindulnak kifelé,akkor gyorsan oda rohantam Xytinához,hogy várjon meg,egy perc és jövök.Szóval gyorsan hátra szaladtam az öltözőbe,össze szedtem a cuccaimat,beleraktam őket a ruhás táskámba,és oda adtam őket a nagyszüleimnek,hogy vigyék haza

Az utolsó osztály előadását már együtt néztük végig,és olyan 20:00 után pár perccel,amikor láttam,hogy a többiek akikkel megbeszéltük az estét,elindulnak kifelé,akkor gyorsan oda rohantam Xytinához,hogy várjon meg,egy perc és jövök.Szóval gyorsan hátra szaladtam az öltözőbe,össze szedtem a cuccaimat,beleraktam őket a ruhás táskámba,és oda adtam őket a nagyszüleimnek,hogy vigyék haza.Kifelé menet felkaptam a kabátomat,szóltam Sophienak,hogy van-e kedve jönni,mert mi megyünk,és ő természetesen jött is.

Az este további részét inkább nem írnám le,de a lényeg a lényeg,hogy a kocsma ahová mentünk,ott épp volt néhány üres asztal (anélkül,hogy foglaltunk volna asztalokat,és még az egyik ismerősömmel is találkoztam) úgy hogy ismét alkottunk,és még Sophie is velünk tartott az afterre,és ahhoz képest,hogy azt mondta,hogy éjfélkor lelép,végig ott maradt velünk a kocsmába,és csak akkor jött el,amikor mi is,úgy hogy mi olyan fél3fele jöttünk ki a kocsmából,a kocsma előtt elváltunk páran,és mindenki arra ment amerre lakik.Én személy szerint olyan hajnali negyed4re értem haza.

Most így visszagondolva a tegnap estére,meg a ma hajnalra...valahogy hiányzik is,az az érzés,amit ott éreztem a Szalagavatón,meg az afteron,meg valahogy nem is.Tegnap reggel nem hittem volna,hogy ilyen jól lesz ez az egész Szalagavató,úgy hogy ez egy kellemes,és örök emlék marad a számomra,amire mindig szívesen gondolok majd vissza.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest hétvége ősz reggel szalagavató élménybeszámoló pihenés 2011 syma csarnok népstadion szalagavató főpróba szalagavató after


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr323418726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása