Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.03.26. 19:56 dyrtyho

Carstyling Tuning Show 2011

Most jövök az idei Tuning Showról.Az idei évvel együtt 6. alkalommal rendezték meg a Carstyling Tuning Show-t Magyarországon a Hungexpo területén.

 

Idén ismét elérkezett ez a várva-várt nap,és ahhoz képest,hogy hajnali 4-kor feküdtem le,és csak 5 órát aludtam,olyan frissen keltem 9kor mint a húzat.Elméletileg fél10kor kellett volna elindulnom,de még be kellet fejeznem az mp4 lejátszómra való zenék felpakolását,és amikor elkezdtem öltözni,akkor egy kicsit be kapcsoltam a tv-t,hogy addig menjen valami a háttérbe,de mivel a Csengetett Mylord utolsó része ment a Comedy Centralon,igy ott ragadtam,és csak déli 10 órakor indultam el,háromnegyed10 felé M még fel is hívott hogy hát merre vagyok,én meg lazán közöltem vele,hogy még csak most indulok,mindezek után megbeszéltük hogy 10órakor talizunk az Örs Vezér Terén az a Hervis előtt.

Miután kiértem az Őrsre,akkor szembesültem azzal a ténnyel,hogy M-k nincsenek is az Árkádba,így hát kénytelen voltam felhívni,és megkérdezni,hogy mégis merre vannak,és kiderült,hogy épp a buszmegálló felé mennek,na akkor gyorsan én is kijöttem az Árkádból,és elindultam a 100 busznak megállójába.A régi metróház előtt találkoztam M-ékkel,és amikor felszálltunk a buszra,akkor buszon azért már voltak egy jó páran,ülőhely meg már egyáltalán nem volt,és a busz is csak egy jó 10' - 15' perc múlva indult el,úgy hogy egy csöppet várakoznunk kellet a buszon,hogy végre valahára elinduljunk.Viszonylag hamar odaértünk a Hungexpo főbejáratához,a tavalyi tömeges sornak nyoma se volt (úgy látszik,az már fél10fele lement) viszont bent a pénztárak előtt azért egy kisebb sor azért volt,az még úgy ahogy ki lehetett bírni. Még megvettük a Tuning Show-ra a belépő jegyet,és már bent is voltunk a Hungexpo területén,még megkerestük az A Pavilont (Minden évbe csak abba az egy pavilonba van kiállítva az összes tuning gép)

Miután beléptünk az A Pavilonba,akkor úgy éreztem,hogy végre ismét itthon vagyok,bent a pavilonba találkoztunk M másik barátnőjének a haverjával,meg annak a csajával.Egy kis idő után M közölte velem,hogy ők most egy picit lelépnek a barátnőjével,és majd találkozunk valahol.Amíg egy kicsit egyedül voltam,addig legalább nyugodtan tudtam fotózni a tuning vasakat,viszont nem sokkal később összefutottam M másik barátnőjével,és mondtam neki,hogy M-k szépen leráztak engem,utána még M másik barátnőjét elkísértem a nagyszínpadhoz,majd visszamentem azokhoz a Tuner kocsikhoz,ahol abba hagytam a fotózást.

Dyrtyho: Carstyling Tuning Show 2011

Olyan déli 12:00 óra környékén aztán visszatértem a színpadhoz,hogy a most debütáló Carstyling Dolls Show-t megnézzük,de előtte még volt a Shake The Ass popo rázó verseny,ahol M másik barátnője is indult,csak ő a másik fordulóban.A Carstyling Dolls Show valami hatalmas volt,a Dollhouse-os csajok produkciója alatt többször is a szívemhez kaptam....nagyon oda tették magukat a lányok

Dyrtyho: Carstyling Tuning Show 2011

A Dollhouse-os csajok produkciója után M az a barátnője,akivel együtt jöttünk a Showra,az olyan 13:00 óra után hazament,amíg M elkísérte a barátnőjét a kijárathoz,addig én oda mentem a színpad mögé,hogy a dj haverommal (aki nem mellesleg a Tuning Show hivatalos házigazdája,és felkonferálója) dumáljak egy pár szót,mondtam is a haveromnak,hogy ez a Tuning Show évről évre jobb és jobb.Egy pár percig még dumálgattam vele,de aztán sajnos neki mennie kellet,hogy felügyelje a színpadon lévő pakolást,és közölte velem,hogy még biztos fogunk még dumálni.

M-el egy picit nehezen találtuk meg egymást a pavilonba,mert a megbeszélt hely helyett végül is a színpad mögött találkoztunk,mert eredetileg úgy volt,hogy a színpad mellett találkozunk,aztán elméletileg valahogy a mosdóknál kellett volna találkoztunk,csak hát én véletlenül nem ahhoz a mosdóhoz mentem,amihez a színpad is közel volt,hanem túl oldalon lévő mosdókhoz keveredtem,úgy hogy beletelt 1-2 telefon beszélgetésbe,míg végül tényleg megtaláltuk egymást M-el.Majd amíg a barátnője átöltözött,addig M-el elmentünk fotózkodni különféle Tuning Vasakhoz,és elméletileg a barátnőjének is a színpad mögé kellet volna jönnie,de aztán a barátnőjével a Viasat 3 - Éden Hotel standjánál találkoztunk,a nagyszínpadhoz csak 14:00 órára kellett visszamennünk,így addig volt egy kis időnk arra,hogy fotózkodjunk mindenféle kocsik mellett 

Mire visszaértünk a nagyszínpadhoz,akkor már rég ment a Zengő Motorsport bemutatkozása,azt hittük,hogy a Zengő Motorsport bemutatkozása után bőven lesz hely az első sorba,de aztán sajnos nem úgy lett ahogy hittük,mert az első sorba álló tömeg egyáltalán nem mozdult az első sorból,úgy hogy csak a 3. sorig tudtunk csak nagy nehezen befurakodni,szegény M a B verziós Carstyling Dolls Show-ból alig látott valamit,így nekem kellet a mobilommal videózni,és ő csak azt látta amíg én videóztam.

A B verziós Carstyling Dolls Show után aztán oda mentünk a Carstyling standhoz,hogy végre legyen közös képem a Dollhouse-os csajokkal,még egy plakátot is szereztem tőlük aládedikálva,a plakát dedikálás után végre aztán közös képem is lett 3 (nagyon dögös!) dollhouse-os csajjal (köztük az én drága,imádott ismerősömmel,akire én oly büszke vagyok

Dyrtyho: Carstyling Tuning Show 2011

Olyan 15:30 körül (azaz délután fél4 körül a digitális fényképezőgépem akksija megadta magát,és lemerült,úgy hogy a Tuning Show hátralevő részében a telefonom kamerájára voltam utálva,igaz hogy nem csinál rossz képeket a 3,0 megapixeles kamerájával,de azért az azzal készült képek még se olyan jók,mintha egy digitális kompakt géppel készültek volna.

A 15:10-es Shake The Ass versenyen már M barátnője is indult,és meg kell hagyni nagyon ügyes volt.A popo rázó verseny után aztán átmentünk M-el és a barátnőjével a Viasat 3 - Éden Hotel standhoz,ahol aztán szavaztunk M barátnőjére.

Majd olyan 16:00 után pár perccel össze találkoztunk M barátnőjének a haverjával,meg annak a nagyapjával,és a hátra lévő Tuning Show-t már velük néztük végig.Ők olyan 17:00 óra után mentek haza,M és a barátnője is velük ment haza,én még ott maradtam a végére,meg amúgy is látni akartam az én drága ismerősömnek az az napi utolsó fellépését,ami olyan 18:00 óra környékén kezdődött.Szerencsére azt már az első sorból tudtam végig élvezni,miután vége lett az ismerősöm produkciójának,akkor egy kicsit még boklásztam a standok között,amikor a színpad környékén sétálgattam,akkor az ismerősöm pont kint volt az öltözőből,és azért látszott rajta,hogy jól esett neki az,hogy én még ott maradtam az az napi utolsó fellépésénél (még rám is mosolygott :])

Fél7 fele aztán már én is eljöttem a Tuning Showról... 19:00 után pár perccel már itthon is voltam,úgy hogy viszonylag elég hamar hazaértem :)

Szólj hozzá!

Címkék: budapest tavasz hétvége kiállítás rendezvény reggel tömegközlekedés show élménybeszámoló pihenés ébredés 2011 carstyling hungexpo dollhouse rúdtánc pole dance tuning show carstyling tuning show carstyling dolls


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr752774029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása