Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.02.08. 23:50 dyrtyho

Nini Kamikaze Kabaréja

A mai remek estét Kapócs Zsókának köszönhetem,mert ha január 29-én a facebook profilján nem teszi közzé azt a felhívást (amit most muszáj idéznem,mert annyira aranyos)

"Na Fiuk Lanyok! Aki vagyna egy kellemes borozasra mikozben enekelek a szinpadon ,az jojjon február 8.-an a Thalia szinhazba ,NINI Kamikaze kabareja cimu eloadosomra! Akit erdekell ,irjon nekem uzit , es en intezem a jegyet :-) . mert ilyen edi- bedi vagyok! :) Jajj de cuki :-))))))))))))))))"

akkor a kedd estém csupán csak egy átlagos unalmas kedd este lett volna,de így életem legjobb színházi estéje volt,és ezért tényleg hálás vagyok Zsókának.Amúgy a Nini KAMIKAZE KABARÉJA   c. előadásra ő külön félre rakatott nekem,és még pár embernek jegyet,amit legkésőbb február 6-ig át kellett venni,és én pont február 6-án este vettem át olyan 18:10 perc környékén,viszont az a poén az egészbe,hogy alig találtam meg a Thália színházat,és legelőször a vele szemben lévő színházba mentem be,és ott közölték velem,hogy a velük szembe lévő épület a Thália színház,de szerencsére még áttudtam venni a jegyemet 2900ft ellenében (eredetileg a jegy 3000ft volt,de a színművésznőnek köszönhetően spóroltam 100ft-ot).

A suliból haza érve egy kicsit ledőltem aludni,kb úgy egy órácskára,hogy estére kipihent & friss legyek,aztán olyan 17:00 után pár perccel nem sokkal elkezdtem készülődni....lezuhanyoztam,hajat mostam,megborotválkoztam,be zseléztem a hajamat,és

Háromnegyed hét után 10' aztán nagy nehezen végre elindultam itthonról,és fél 8 körülre már a Tháliába is voltam (először még féltem,hogy nem érek oda időben amiért olyan későn indultam el) a színházba a kabátomat,és a pulóveremet még leadtam a ruhatárba,ami furcsa mód csak 190ft-ba került (máshol a ruhatár 300ft). Az Arizona studió bejárata előtt egy kicsit még várni kellett,hogy a közönséget be engedhessék az a stúdióba,de amikor végre be lehetett már menni,akkor egy kicsit ledöbbentem,mert nem egy szokványos színházi terem volt,hanem sokkal inkább hasonlított egy művészi kocsmára,a bejárattól nem messze poharak voltak fel sorakoztatva egy asztalara,természetesen tele borral,ami grátisz (ingyen) volt,úgy hogy elvettem 1db vörösboros poharat,és kerestem magamnak egy tökéletes asztalt,úgy a második sor környékén.

Bent a stúdióba még egy jó darabig előzenélt a zenekar,aztán olyan negyed 9 fele végre elkezdődött a darab,és a bár zongorista felkonferálta a dívát,egyszerűen csodálatos volt belépője,és ő maga valami eszméletlenül gyönyörű volt,amikor belépett a stúdióba akkor mindenki elkezdett tapsolni,még akkor is tapsoltak,amikor felment a színpadra a színésznő,majd hirtelen megszólal a nagy vastaps közepette :

- Ilyenkor rózsát szoktak dobálni !!! Mi van ? Senki nem hozott magával rózsát ? 

Majd hirtelen kirohant,és amikor visszajött,akkor egy nagy csokor rózsa volt nála,és elkezdte osztogatni a közönségnek,hogy ha majd újra belép,akkor majd dobálják feléje a rózsa szálakat,és újra kiment,majd vissza nézett,és közölte,hogy újra konferálják fel,mert ő készen áll a belépőjével.Szóval megint fel kellett,hogy konferálják Zsókát,a belépője után aztán rendesen megdobálták rózsával a színésznőt (köztük én is :D) ezek után végre elkezdődhetett az előadás,viszont az első szám után oda ment hozzá egy kabátos srác,és közölte vele halkan,hogy le kell vennie a kellékeket magáról,meg a ruhát is,mert csak ennyi időre kölcsönözték ki a kellékeket a kölcsönzöböl.Miután levette magáról azt a pompázatos ruhát amiben belépett,meg a fülbevalókat a füléből azután ott állt egy ilyen fekete kombinéba vagy mibe,és a darab közepéig abban is volt.

A színpadra a színdarab közbe egy jó párszor felhívott magához külsős embereket (szerintem a többi néző azt hitte,hogy azok beépített emberek voltak).Viszont poén volt,mert amikor Zsóka először hivott fel magához két embert,és az egyiket az egyik nézőtől kérte el,aki ugyebár csaj volt,és miközben a csaj párja a színpadon érzékien simogatta Zsókát (mert azt tudni kell,hogy Zsóka egy romantikus dalt énekelt) addig a csaj teljesen kiakadt,sírt,toporzékolt,kiakart menni,és az egyik ajtón dörömbölt is,de aztán talált egy kijáratott,amin kiment,majd amikor ismét visszajött,akkor még mindig sírt,és miután a párja lejött a színpadról,akkor le kevert neki egy hatalmas pofont,majd beintett a párjának (komolyan mondom ilyen beteg embereket már rég láttam,nekem aztán ilyen nő nem kéne) A darab háromnegyedénél aztán felvett egy iszonyatosan szép operett ruhát,amit úgy kellet levennie a plafonról

A darab vége felé aztán én is felmentem hozzá vagy 2x.Egyszer akkor amikor Barbie babákat kellett mellette táncoltatni,mert a költségvetés miatt nem futotta balerinákra,pedig Zsóka eleve úgy tervezte,hogy majd csomó balerina fog a háta mögött táncolni,de hát a költségvetés csak Barbie babákat tudta fedezni,és azokat is a közönség pár tagjának kellett ráznia,meg táncoltatnia,köztük nekem is.Másodszorra pedig akkor amikor Zsókát színházi reptetni kellett,mert azt csak a nagy színpadon lehet végre hajtani,így a közönségből 4-5 embert kihívott magához Zsóka,hogy azok segítsenek neki kicsit repülni,az asztalomnál ülő egyik csaj mondta,hogy én is menjek ki Zsókához,hát kimentem,és én Zsóka hónalját meg derekát fogtam meg,a többiek is megfogták valahol,és úgy vittük öt a közönség sorai között.

A darab legvége felé még Zsóka előadott egy számot,de már sötétben,vagyis nem teljesen sötétben,mert volt nála egy zseblámpa és azzal világította meg magát,mert a stúdió lámpáit már lezárták.A darab végén aztán hatalmas nagy vastaps következett,majd páran ott maradtunk a stúdióba egy kicsit beszélgetni a darabról,még a darab rendezőjével is lehetett beszélgetni,aki furcsa mód nagyon fiatal,meg is említettem neki,hogy több ilyen darab kéne,mint amilyen ez volt.Miután átöltözött a színésznő,oda jött mindenkihez egy pár szó erejéig,még közös képet is lehetett vele csinálni.

így most már végre nekem is van közös képem Kapócs Zsókával

 

A rendező srác aztán megkérdezte az ott maradt emberektől,hogy lenne-e kedvünk átmenni velük az Ekletikába (ami amúgy egy ilyen művész kávézó) páran át is mentünk velük ebbe a művész kajáldába,és mi egészen olyan 23:00ig ott voltunk.Én egy citromos Ice Teát rendeltem,ami 250ft-omba fájt.Ja és az Ekletikába láttam Fásy Ádám -ot,hát nem is tudom,én valahogy magasabb embernek képzeltem el,de amúgy élőben egész szimpatikus fazon.

Én olyan féltízenkettő felé értem haza,itthon még elmeséltem,hogy mi volt,meg hogy volt,aztán lefeküdtem aludni :) 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest bkv koncert színész színház facebook kapócs zsóka tél színésznő 2011 hétköznap thália színház munkanapok ekletika restolounge


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr42648136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása