Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.11.12. 20:13 dyrtyho

Erotika Expo és Vásár 2010

Mivel,hogy az idei Erotika Kiállítás nem váltotta be számomra a hozzáfűzött reményeket,így úgy döntöttem,hogy még az idén elnézek a Tomor András féle Erotika Expo és Vásárra,amit már második évbe rendeznek meg a Hungexpo vásárcsarnok területén (Tavaly előtti időszakokba az Erotika Expo-t a Syma csarnokba rendezték meg,és az Erotika Kiállítás volt a Hungexpo területén,viszont 2009óta a két kiállítás helyszínt cserélt,hogy miért nem tudom...)

Még kedden vagy szerdán,amikor a hét közepén megnéztem az Erotika Expo weboldalát,akkor aztán csak még jobban megjött a kedvem ahhoz,hogy még az idén kinézzek az idei Erotika Expora.Először úgy terveztem,hogy szombaton megyek ki az Erotika Expora,de aztán szerdán a matek tanárom mondta,hogy akkor szombaton megyünk moziba a Fűrész 3D-re,és a többiek is inkább a szombati napot mondták alkalmasnak a mozizásra,így inkább ma mentem ki az Erotika Expo-ra

Amikor hazaértem a suliból,akkor rögtön majdnem utána indulta is,csak előbb ettem pár falatott itthon (hogy azért még se üres gyomorral vágjak neki az Erotika Exponak) Meg nagy nehezén még kiválasztottam,azt a ruhát amibe el akarok menni a hungexpora.Olyan negyed 4 után pár perccel indultam el itthonról.Amikor a buszmegállóba felszálltam a 44es buszra,akkor a buszon össze találkoztam az egyik haverommal,aki épp valamilyen szalagavatóra igyekezett,de én nem mondtam neki,hogy hova megyek,csupán csak annyit mondtam el neki,hogy elnézek a Hungexpo környékére,hátha van ott valami nekem való rendezvény,aztán az Őrsön elváltak az útjaink,mert ő még megvárta a haverjait,akikkel ment a szalagavatóra,én meg mentem a 100 busz (Hungexpo járat) megállójába.

A busz elég nehezen indult el,sőt még át is kellett szállni egy másik 100 buszra,mert szólt a buszsofőr,hogy a másik busz hamarabb indul el,olyan 16:00óra előtt pár perccel aztán sikerült nagy nehezen kiérnem a hungexpo I. kapujához,viszont amikor benti jegypénztárnál megakartam venni a belépőjegyemet a rendezvényre,akkor a jegypénztáros srác mondta,hogy arra a rendezvényre ott kint a jobb oldali jegypénztárnál lehet megvenni a belépőt (ezt valahogy éreztem) így kénytelen voltam vissza menni a kinti pénztárhoz,és ott egy igen kedves jegyeladónőtől megvettem a +18as belépőjegyemet a rendezvényre,még a bejáratnál megmutattam a jegyemet,még áttapogattak a biztonságiak,hoy nincs-e nálam valami szúrófegyver,és már mehettem is tovább a rendezvény területére

Miután beljebb mentem a rendezvény pavilonjába,akkor sokkal jobban ledöbbentem,mint vártam,mert itt sokkal több volt a kiállítói stand,és sokkal több volt a fény is,a nagy színpad pedig sokkal otthonosabban volt berendezve,és itt legalább gondoskodtak a színpad jobb megvilágításáról is,nem úgy mint az Erotika Kiállításon

Amikor oda értem a nagy színpadhoz,akkor nagy megdöbbenésemre a színpadon az Orosz származású Candy Alexa következett (A rendezvény honlapján a programok menü pont alatt csak ennyi az eltájékoztatás, a többi fellépő,és időpont viszont már stimmel,és ezt a kis információ hiányosságot,végül is el lehet nézni a honlap szerkesztőinek) Igaz,Candy Alexa színpadi showja alatt nem igazán tudtam túl közel férkőzni a színpadhoz,de azért 1-2 jó képet is így tudtam róla lőni,és meg kell hagyni,élőbe sokkal jobban néz ki mint a filmjeiben.

Candy Alexa színpadi műsora után a színpad melletti standon dedikált (hogy közös fotót lehetett-e vele készíteni nem tudom,mert annyian álltak oda a színpadtól,hogy alig láttam valamit) Viszont a következő színpadi fellépőre kellett várni egy jó darabig,mert a következő színpadi show,csak olyan fél6 fele kezdődött el,de addig is a a lapdance standos csajok szórakoztatták a nagy érdeműt,de mivel bőven volt idő a kővetkező showig,igy nyugodtan körül tudtam nézni a pavilonba,de aztán egy jó pár perc múlva bemondták a hangos bemondoba,hogy a sárga sportkocsi mellett Kira Ice photosession-t készít,és sok szeretettel várja az érdeklődőket,na erre egyből oda tódultak a sárga sportkocsihoz egy jó páran,épp hogy tudtam 1-2 képet készíteni Kíráról (de azok a képek is bemozdultak lettek,igy kénytelen voltam őket kitörölni a gépemből) aki a kameráknak elkezdett pózolgatni az amúgy gyönyörű sárga Ferrari F355 mellet

A szőke hajú lapdances csaj után nem sokkal az álarcos Lana következett (csak azt nem értem,hogy miért viselt álarcot) még a lemerült fényképezőgépemmel is tudtam róla csinálni úgy egy jó 31db képet

Lana Showja után egy fekete hajú lapdances csaj következett a nagy színpadon,rá egy jó óra-fél óra múlva a szintén Orosz származású Tiffany lépett fel a színpadra,személy szerint nekem Candy Alexa sokkal jobban bejött mint Tiffany.Tiffany-nak viszont tényleg ilyen tinilányos beütése van,és végűlis nem is olyan rossz csaj

Tifanny után még 1x feljött a szőke hajú lapdances csaj,majd olyan 19:00 óra fele volt a tombola sorsolás,először még úgy éreztem,hogy Majka & Lévia Adrienn az én belépőjegyemen szereplő számot is kihúzzák majd,de sajnos később szembesülnöm kellett azzal a ténnyel,hogy egyáltalán nem fogják kihúzni a számomat.

Fél8 fele aztán eljöttem a hungexporól,és 20:00-ra már itthon is voltam

Szólj hozzá!

Címkék: budapest bkv busz fáradtság ősz kiállítás rendezvény majka tömegközlekedés élménybeszámoló 2010 hétköznap hungexpo erotika expo lévai adrienn munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr802447399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása