Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.10.15. 17:51 dyrtyho

Punnany Massif Album Release Party

Tegnap az iskolából hazaérve hulla fáradt voltam,igy muszáj volt ledőlnöm aludni két órára.17:50-re állítottam be ébresztőre a telefonomat,olyan hat óra környékén már fent is voltam.Olyan 20:40 körül aztán elindultam itthonról,majd háromnegyed 10re aztán oda is értem az U26-ba,bent a bejáratnál lévő pult előtt iszonyat sokan voltak,később sikerült kiderítenem hogy ott lehetett megvenni a Punnany Massif Shenkick c. albumát,egyből kértem is egyet,de az a vicc az egészbe,hogy 5000ft-al fizettem egy 2500ft albumért,és 7000ft kaptam vissza (azért ez milyen már....ezek szerint a h*lye eladó azt hitte,hogy egy 10000 adtam neki :D)

A szinpadhoz érve nagy nehezen sikerült az első sorrba jutnom,bár a hivatalos idő szerint a PM koncertnek tízkor kellett volna kezdődnie,helyette csak olyan negyed11-fél11 fele kezdték el a koncertet,plusz még Kiss Ádám is késve érkezett meg az U26-ba,de a késése után nyomott egy röpke Punnany Massif-os felkonfot,meg még poénkodott egy kicsit (én személy szerint megbocsájtom neki a kiss késését)

Dyrtyho: Punnany Massif Album Release Party - 2010.10.14.

Amikor Elöször elkezdtek zenélni,akkor már azt hittem,hogy végre kezdenek,de csak próbáltak,és próba képpen előadták az Alap,hogy Normál c.trakkjüket,a koncert előtt még Kiss Ádám kikérdezte a PM két tagját az új albumról,meg hogy miért csak most lett kész,majd az instant Kiss ÁdámPunnany Massif  "sajtótájékoztató" végén végre valahára belecsaptak a lecsóba,és elkezdték az élőzenés Punnany Massif koncertett

Dyrtyho: Punnany Massif Album Release Party - 2010.10.14.

A koncert közbe aztán egy idióta emos feelingü hajú picsa is oda tolakodott mögém,és a k***t táskáját folyton belém nyomta,és szinte már úgy éreztem,hogy el akar vele lökni.Amikor megkérdezte,hogy miért nézzem folyton,akkor be szóltam neki,hogy az idióta szaros táskáját nyugodtan le vehetné,mert zavar,hogy folyton belém nyomja.Valamit vissza pofázott,de nem igazán értettem,hogy mit... (az ilyen nyakába olyan szivessen bele b*szn*k egy bozotvágó kést)

Amúgy a rusnya buta lib*t leszámitva a koncert valami baromi jó volt,az összes előadott számukat élveztem,csomóra még csápolni is lehetett,és Kiss Ádám-nak tényleg igaza volt az egyik Showder Klubba,mert ezek tényleg ilyen értelmisségi rapperek,és az értelmiséget valahogy vegyitik a humorral,és ennek a kettőnek az eredménye teljesen jól jön ki (legalábbis az én számomra)

Dyrtyho: Punnany Massif Album Release Party - 2010.10.14.

a Telik c. szám végén aztán közölték,hogy a billentyüsüknek ki kell mennie a mosdóba,és hogy addig Kiss Ádám jöjjön vissza a színpadra,ez az állat Kiss Ádám,hát nem elkezdte a szinpadon énekelni a Telik refrénjét ?


A koncert vége felé a koncertett egy kicsit már hosszúnak éreztem,és az utolsó előtti szám vége felé kezdtem hátra felé nyomulodni a kijárathoz,mert az első sorrba szinte alig volt levegő (lehet,hogy lég szomjam volt :S)

Végül aztán olyan hajnali fél1 fele vége lett a koncertnek,még egy kicsit wifiztem az U26ból,majd elindultam haza felé,de pechemre,a 00:50 éjszakai 908as buszt már nem értem el,helyette a hajnali 1óra 4perces 956-os éjszakaival jöttem az Örs Vezér Teréig (útközbe össze spanoltam egy szintén Mátyásföldi rappes arccal,akiről később kiderüt a Jókai Utcától csak 1 megállóra lakik) onnantól pedig már a rappes arcal vártuk a 931es buszt,ami egészen csak a diófa utcáig vitt le minket,és onnan már gyalogolnuk kellett egészen a rendőrségig (a hosszú hideg időbe való gyaloglás közbe egész jól eldumálgattam ezzel az arccal,még a facebookját is elkértem,mert akkora arc volt,hogy tényleg ritka az ilyen)

Aztán a rendőrség elött ketté váltunk,ő a rendőrségtől már haza felé futott,én meg tök lazán haza sétáltam,durván hajnali fél3ra értem haza

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video youtube bkv koncert busz fáradtság ősz tömegközlekedés rap élménybeszámoló 2010 hétköznap kiss ádám punnany massif u26 album release party


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr892374462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása