Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.10.13. 07:00 dyrtyho

Szabó Zsófival Álmodtam Az Este

Furcsa mód ma éjszaka Szabó Zsófival álmodtam,ráadásul az álmomban én is benne voltam az édesnégyes cimü müsorba.Csak annyira emlékszek az álmomból,hogy Zsófival felmásztunk valami hegy tetejére,majd onnan leugrottunk ejtő ernyővel,majd megkérdeztem,hogy nem-e baj,hogy csak a müsor közepén csatlakoztam az "udvarlói" közé.....Hogy pontosan mit válaszolt arra már nem igazán emlékszek,de szerintem ennél szebb álmot nem is lehet álmodni

Amúgy eddig úgy nem igazán érdekelt ennyire Szabó Zsófi,de miután most hogy álmodtam vele,valahogy sokkal másképp állok hozzá,mint eddig.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest álom ősz ébredés tv műsor 2010 hétköznap munkanapok szabó zsófi


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr72367068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása