Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.10.07. 16:33 dyrtyho

Életemben Először Végre Kipróbálhattam....

Életem során már kipróbálhattam 1-2 olyan dolgot,mint amilyen például vizpipázás,és az alkoholizálás.De ma reggel,amikor felkeltem és bementem a suliba akkor még nem hittem volna,hogy pont a mai nap lesz az a nap,amikor életemben először végre valahára kipróbálhatom a füvet (a füvezést)

A napom úgy indult mint általában,reggel felkeltem,megmosakodtam,és elindultam az iskolába.Aztán első óra után,amikor át kellett menni a másik iskolába,rá egy 10perc múlva másik két osztálytársam utánunk jött a másik suliba,és rá nem sokkal az egyik osztálytársam neki állt tekerni egy cigit,majd amikor készlet vele akkor engem is lehívtak,hogy ha már annyira jár a szám,akkor én is próbáljam ki a füvet.Az iskola melletti padokhoz mentünk füvezni.Hogy hány g volt,azt pontosan nem tudom,mert az osztálytársam tekerte a cigit,de meg kell hagyni,hogy nem is volt olyan rossz,mint ahogy sokan mondják......

Úgy hogy elhatároztam,hogy ha valaki megkínál füves cigivel,akkor nem fogom el utasitani,de magamtól nem fogok ilyenre pénzt kidobni,meg maximum egy évben csak kétszer fogok füvezni,mert az még úgy belefér....Hát ennyi lenne az életem első füves élménye.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest ősz tömegközlekedés ébredés 2010 hétköznap joint munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr522354100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása