Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.09.21. 22:25 dyrtyho

lazahkedd

Ma reggel egy isszonyatosan nagy fejfájással ébredtem.De már vagy 3 napja fáj a fejem...egyszerűen majd szétrobban.Állitolag a nagybátyámnak is már napok óta fáj a feje.Ezek szerint ez valami vírus lehet.Egyszer hol a fejem,hol a karom fáj.Szóval elég sz*rul indult a reggel.Gyorsan megmosakodtam,felöltöztemés,és elindultam a suliba (hála istennek,ilyenkor keddenként csak 8:15re kell bemennem)

Félutón a hévmegálló felé láttam,hogy a 8óra 05perces hév épp a rendőrség előtt suhant el,igy azt már nem értem el,helyette csak a negyedkilences hévet értem el,azzal a hével fél9 elött 5percel már rákosfalván is voltam (igaz a suliba csak 8.30re értem be,igy késtem egy jó 10-15' percet az első angol óráról)

Az első és a második angol óra közti szünetben megtudtam,hogy az utolsó két óra ami az osztályfőnökkel lenne,az elmarad,mert az ofő beteg,igy a mai 6 óra helyett csak 4 óránk lesz.....ennek annyira,de annyira megörültem,bár ennek nem tudtam annyira örülni mint ahogy 1-2 jó hírnek szoktam (még mindig isszonyatosan fájt a fejem,de most legalább nem annyira mint amennyire reggel fájt)

A mai utolsó matek óra vége előtt egy jó 15' percel el engedett minket a matek tanár.Hissz annyira új témát most nem vettünk,meg amúgy is csak gyakoroltunk a csütörtöki matekdolgozatra.Már háromnegyed12kor kint voltam az iskolából.Egyszerűen el sem hittem,hogy kedd van,és hogy már ilyen korán végeztem.Az Örsön még gyorsan bementem az Árkádba elintézni 1-2 dolgot....és utána már indultam is hazafelé.Az Árkád meletti buszmegállóba pont jött egy 45busz,amire aztán fel is szálltam.Viszont az egyenes utcánál egy olyan szőke bombázó csaj szállt fel a kisgyerekével,hogy azt hittem,hogy eldobom az agyam.Szerencsémre nem volt az a tipikus pláza tipus a csaj (még egy képet is tudtam róla késziteni,ráadásul úgy hogy észre se vette,hogy távolról lefotoztam)

Fél1re már itthon is voltam,viszont még mindig nem tudtam bejönni a lépcsőházba,mert ugye a papám elutazott,a mamám pedig elment bevásárolni és még 1-2 apróság.De aztán egy kis várakozás után az egyik lakó (aki mellesleg épp a ház elött munkálkodott) beengedett.Igaz hogy már a lépcsőházba már bent voltam,de a lakásba még mindig nem.Olyan 13:00óra után nem sokkal végre hazaért a mamám,és végre valahára be tudtam jönni a lakásba.

Kissé fáradtam voltam,igy délután folyamán ledöltem aludni egy órácskára.Olyan háromnegyed5 fele aztán elmentem a 11. Arc Plakátkiállitásra amit már csak holnap éjfélig lehet megnézni az 56' terén.Egészen Fél6tól-Fél7ig kint voltam a 56' terén,és a kiállitott plakátokat fotoztam.Háromnegyed7 felé aztán elindultam haza.Igaz az Árkád mellett még futnom kellett a haza felé tartó busz után,de még eltudtam érni,és igy negyed8ra értem haza.

 

A 11. Arc Plakátkiállitás Legjobb Plakátjai 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest internet bkv busz facebook fáradtság arc ősz kiállítás reggel plakát ébredés 2010 hétköznap munkanapok plakátkiállítás


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr772313684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása