Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.08.13. 06:01 dyrtyho

Ez túl sok az én pici szivemnek....

Tudom hogy már hajnali 5 óra is elmúlt jócskán,de nem érdekel,egyszerűen nem birok elaludni,úgy hogy most ki kell magamból írnom az érzelmeimet

Szóval a tegnapi napom az úgy viszonylag jól indult,és egészen addig jó is volt amig 19:56 perckor rám irt az egyik volt ex barátnőm,és én írtam is neki,hogy hát hiányzik meg minden....erre elkezdi,hogy hát olvasta a bloggomat,és hogy nem kell magyarázkodnom  neki,és hogy a múltkori myvipes levelemre ő irt választ,és nem a tesója,aztán meg elkezdett nekem azzal hencegni,hogy már 1 hónapja és 12 napja van barátja,aki ráadásul Szlovák,az apja meg magyar.A srácot ráadásul pont a portfólios fotózásán ismerte meg (gondolom ezeket is azért írta,hogy engem fel idegesítsen) és hogy mostanában már azért nincs fent az msn címén,mert már állítólag a barátja msn címén szokott fent lenni (ezért ez is milyen már,hogy valaki a barátnője/barátja msn címén log fent és nem a sajátján....)

De szerencsére nem volt valami túl sokáig fent msn-en a volt ex barátnöm,ezen mondjuk úgy viszonylag elég hamar túl is tudtam magam tenni,de ekkor még nem gondoltam hogy a java még jócskán hátra van a szívfájditásomnak.....olyan három-negyed egy körül rám irt a barátnőm (akivel már úgy durván 8 hónapja vagyok együtt) hogy hát miért nem irok rá,hogy ha látom,hogy fent van msn-en,mondtam is neki,hogy hát azért nem írtam rá,mert épp ettem (megéheztem...hát na)

Először még úgy minden rendben is ment a beszélgetés ideje alatt,aztán mondtam neki,hogy mennyire imádom,erre elkezdte hogy hát nem érdemli meg......én meg vissza is kérdeztem,hogy hát tett olyat ami miatt nem érdemelné meg...az elején még poénkodott is hogy mindig tesz valamit....pl fel kell,ir,meg bemond....és akkor jött csak igazán a fekete leves a számomra) hogy hát tegnap viszont történt más is,én meg megkérdeztem hogy hát mi ? Erre végre elmondta,hogy lefeküdt egy sráccal,és hogy nem csalt meg mert nem vagyok ott vele,de én meg kijavitottam őt,és mondtam,hogy de hát végülis akkor is együtt vagyunk,szóval akkor mégis csak megcsalt (ennél jobb hír már nem is jöhet volna...komolyan mondom....mert szilveszterkor meg a Misivel flörtölt...most meg ez áhh...) erre ő végre be ismerte hogy ha igy jobban tetszik,akkor igen megcsalt,és hogy őt annyira felkavarta a pasi,hogy muszály volt vele lefeküdnie...(az a durva hogy a múltkor még úgy mondta,hogy igy meg úgy szeret most meg csak úgy megcsal...)

Amúgy meg nem értette,hogy min csodálkozok ezen,hogy megcsalt engem,hissz ő már felnőtt nő,közel a 30hoz....meg hogy eltelt már rég a július és még mindig nem mentem le hozzá,már lassan az augusztus is véget ért.Erre már köpni,nyelni nem tudtam,egyszerüen nem tudtam hogy mit irjak mind ehhez,teljesen levoltam döbbenve (és még most is levagyok,épp emiatt nem tudok aludni) Amúgy még azt is mondta hogy hát sajnálja (ez minimum hogy sajnálja). Közöltem vele hogy csak akkor fogok igazán megnyugodni,hogy ha egálba leszünk,vagyis ha én lefekszek valakivel.Mondta hogy hát nyugodtan  feküdjek le mással...de hogy akkor már nem leszünk együtt (jah hogy ő megteheti én meg nem ?) és ha ez még mind nem lett volna elég,akkor még azt is közölte velem,hogy ezzel a férfival még szivessen lefeküdne,sőt még járna is....(Erre már teljesen kész lettem,egyszerüen öngyilkos akartam lenni....)

Erre persze pluszba még muszály volt rá tennie egy lapáttal,és még azt is közölnie kellett velem,hogy ő kapcsolat akar ezer a férfival,mert hát szerelmes lett belé...viszont szerinte a pasinak ő csak egy húzásra kellett...de azért még megpróbálná vele....viszont ha tényleg nem akar tölle semmit ez a fazon,akkor egy pár hónap múlva újra megszeretné próbálni velem.....

Úgy hogy egyszerűen tényleg nem tudom hogy mit tegyek,és ennek tetejébe még aludni sem tudok..teljesen kész vagyok mind idegileg mind pedig a szívem :( :( :( :'( 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest internet nyár ismerkedés párkapcsolat megcsalás 2010 hétköznap


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr532218240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása