Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.07.15. 23:51 dyrtyho

Akkezdet Phiai @ ZP 2010

A ma esti koncertre indulás elött még gyorsan lezuhanyoztam,mire kijöttem a fürdöböl,addigra a mamár,már rég kész lett azzal a pizzával,amit még a Lidlbe vett,haza felé jövet.Még fel kelett öltöznöm a koncertes ruhámba,és már indulhattam is.Eredetileg még úgy volt,hogy az indulás előtt még rakok fel zenéket az mp4/mp5 zene lejátszomra,de inkább már hagytam,igy is éppen hogy el tudtam indulni időben.M-el tegnap abba maradtunk,hogy 19:15kor találkozunk az Árkádba a Hervis előtt,furcsa mód,most ő késett (igaz a megbeszélt időpont helyett egy 5percet késtem,de hát na) talán olyan 10percet késet,ha késett.

Amúgy addig se unatkoztam,mert amig még rá várakoztam,addig a korlátnál arra lettem figyelmes,hogy a bevásárló központ alsó szintjén néhány csaj egymást fotózza (meg is jegyeztem magamban,hogy "pózolj bevásárlóközpontban").Na nagy nehezen megérkezett M,és igy végre eltudtunk indulni a ZPhez.Útközben a metróra még felragasztottam azt a matricát,amit még a Toldi Mozis bulinál kaptam a Kottazűrös albumhoz,de még igy is maradt nekem vagy 3db matrica.

Olyan háromnegyed 8ra már a Zpnél is voltunk,a bejáratnál még kérték a személyimet,meg még át is néztek,aztán már mehettem is be a ZPbe (Amúgy a durva,hogy múltkor a Dj Krush koncert elött egyáltalán nem kérték a személyimet,na mindegy).A koncert kezdésre még egy kicsit várni kelett bent,addig Dj Frequent pörgette és scratchelgette a külföldi és a hazai underground rapnótákat.

Dyrtyho: Akkezdet Phiai @ Zp - 2010.Július.15

Aztán olyan 20óra 30perc körül végre elkezdődödött a koncert a Kottazűr c. album intro zenéjével.Elöször még alig voltunk a tánctéren,de aztán szépen lassan megtelt a tánctér is.Az elején még második sorban élvezhettem a koncert,aztán egy kis idő múlva,már az első sorba voltam,utána meg valahogy vissza kerültem a második sorba.A koncert első órájában inkább a Kottazűr c. albumról adtak elő dalokat,a legelső szám amivel kezdték  a koncertett az a Hangerdő volt,de valami isszonyatt jó volt élőben.

Dyrtyho: Akkezdet Phiai @ Zp - 2010.Július.15

Amúgy a koncert közepén pont az egyik kedvenc számomat adták elő,ami a Mivel Játszol cimet viseli,elöször azt hittem,hogy lesz annyira durva,mint amilyen tavaly volt,de kellemeset csalódtam,mert idén még durvább volt mint tavaly (igaz a tavalyi évben nem volt ott a Akkezdet Phiai Zps koncerten)

A koncert közbe a számok végén szinte mindenki bekiabálta a kedvenc számát,hogy majd talán az lesz a következő,amit Akkezdet Phiai majd előadnak a szinpadon,de valahogy mindig mást adtak elő,mint amit a közönség kért.

Dyrtyho: Akkezdet Phiai @ Zp - 2010.Július.15

Kicsivel később a koncert közepén közölték a srácok,hogy a fülükbe lévő füllhallgatoból kifogyott az elem,és hogy kicsivel előbbre kelett volna tervezniük,de igy is tudják folytatni a koncertett.Furcsa mód,most nem csak 3an voltak a szinpadon (Dj Frequentet is beleértve) hanem mindig volt egy 4. tag is a szinpadon,elöször valami kopasz forma volt velük,akinek a koncert elején egy törülközö volt a fején,de aztán később már lekerült a fejéről a törölközö,aztán amikor a kopasz tag lement a szinpadról,akkor meg valami baseball sapkás forma jött fel helyette a szinpadra.Amugy semmi hasznuk nem volt a szinpadon,mert egyetlen egy olyan rész se volt ahol nekik lett volna közremüködésük.

Dyrtyho: Akkezdet Phiai @ Zp - 2010.Július.15

Amúgy koncert valami isszonyuan jó volt,szinte majdnem végig fényképeztem,meg videóztam az egészet,és durván olyan 95db fényképet csináltam,amiből csak olyan 10-15db kép lett jó.Elméletileg 22:00 kelett volna tartania a koncertnek,de a fiúk már 21:54 befejezték a koncertett.

Dyrtyho: Akkezdet Phiai @ Zp - 2010.Július.15

A koncert végén M-el még elmentünk a müvészbejárohóz,hogy Saiid-al és Újonc-cal is legyen közös képünk.Legelőször Saiid jött ki a közönséghez,vele 1-2 csaj tudott is közös képet késziteni,de mi már nem tudtunk vele,mert egyből el is rohant valahová néhány rajongojával.Kicsivel később már Újonc is kijött,na vele már tudtunk közös képet csinálni.De aztán neki is kelett rohannia kelett valahová.

A koncert után még egy kicsit ott maradtunk M-el a Zöld Pardonba,a lábunkat még bele is logatuk a Zp tavába.Még csomó képet is csináltunk ott.Aztán olyan fél 11 felé elindultunk a kijárat felé.Mire odaértünk a villamos megállohoz már pont jött a villamos,amivel aztán egész jól leértünk a Blahára.Én még megvártam amig M-nek jött az 5 busz,aztán már mentem is a metrohoz.Olyan 23:45 már itthon is voltam.

1 komment

Címkék: budapest video youtube bkv koncert busz nyár tömegközlekedés rap élménybeszámoló zp zöld pardon 2010 hétköznap akkezdet phiai


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr212154592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inniním 2011.05.14. 14:37:17

a koncertek valóban csak elvileg tartanak 22:00-ig, mert akkor már tilos a nagy hangrendszernek szólnia... 21:55 után már nem kezdhetnek az előadók újabb zenébe.
süti beállítások módosítása